AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 jeg skal mest sansynelig bytte ungdomskole men lurer på hvordan det er? er det enkelt å bli kjent med folk å få venner å sånn eller kan det bli vanskelig viss alle har sine vennegrupper å sine venner Anonymkode: 2fa00...2d3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Det kan være både enkelt og vanskelig å få venner på en ny skole. Noen mennesker har allerede etablerte vennegrupper, men det betyr ikke at det er umulig å bli kjent med folk. Vær åpen, vær deg selv og vær aktiv i skolemiljøet. Delta i aktiviteter og prøv å bli med i fellesinteresser. Anonymkode: f8af6...cec
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Hei. Vi flyttet til et blendahvitt bygd med vår 13 åring. Vi var bekymret for at han ikke kom til å finne seg venner og komme seg til rette. Men der tok vi heldigvis feil. Klart det gikk treigere i starten fordi alle her gikk i samme barneskole eller kjente til hverandre men etter fire måneder så fikk han seg gode venner og stortrives. Vi har ikke etnisk norsk bakgrunn så derfor var bekymringene store. Anonymkode: 2b66d...810
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Jeg byttet ungdomsskole et par ganger, og hvis du selv legger inn en innsats når det gjelder å få deg venner og bli kjent med folk, så kan jeg nesten love deg at det kommer til å gå kjempefint. Skolen kommer nok også til å gjøre så mye som mulig for å hjelpe deg, men av erfaring vil jeg anbefale å prøve på egenhånd også. Anonymkode: d81d6...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Det var vanskelig for meg. Byttet pga flytting, men innen samme kommune. Anonymkode: 1ac88...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå