Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ny nabo for 1 år siden, en kar i 20-åra. Vi er venner på FB, og jeg ser at han er i forhold der med en en dame jeg bruker å se der titt og ofte. Men den siste mnd. så har sett at han kommer med andre kvinner, som drar etter en times tid på besøk. 

Jeg prøver ikke å snoke på naboen, men vi har liksom stuevindu mot inngangspartiet hans, og dersom jeg sitter i sofaen så ser jeg hvem han tar med seg på besøk (han parkerer bilen rett utenfor). Det er ganske åpenbart at han prøver å gjøre dette på en litt snikende måte, type skrur av lys på yttersiden av huset før han drar for å hente dem, holder litt øye / ser seg rundt, før han og damene regelrett springer inn. 

Ser jo også kjæresten hans regelmessig der, ofte på helgebesøk. 

Ville du gjort noe? Eller bare la det ligge?

Anonymkode: 974d9...6ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke din sak. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Absolutt IKKE noe du skal blande deg i. 

Anonymkode: 6fee9...aa3

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Gjort noe ? 
Det er dumt om naboen sklir på isen pga manglende belysning men lite du kan gjøre med det. 

Anonymkode: d06c0...9ff

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tja du kan jo si til han at han kan la være å snike inn damene på en sånn mistenkelig måte fordi du da automatisk tenker han er utro og se hvor gode naboer dere er etter det... 

Anonymkode: 750af...b51

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fikk ny nabo for 1 år siden, en kar i 20-åra. Vi er venner på FB, og jeg ser at han er i forhold der med en en dame jeg bruker å se der titt og ofte. Men den siste mnd. så har sett at han kommer med andre kvinner, som drar etter en times tid på besøk. 

Jeg prøver ikke å snoke på naboen, men vi har liksom stuevindu mot inngangspartiet hans, og dersom jeg sitter i sofaen så ser jeg hvem han tar med seg på besøk (han parkerer bilen rett utenfor). Det er ganske åpenbart at han prøver å gjøre dette på en litt snikende måte, type skrur av lys på yttersiden av huset før han drar for å hente dem, holder litt øye / ser seg rundt, før han og damene regelrett springer inn. 

Hva har det med deg å gjøre? Absolutt ingenting.. La det ligge og ikke bli en sånn ekkel snoket nabo som henger deg opp i naboenes liv... 

Anonymkode: af075...4a8

• Liker 7
Skrevet

Det kan være lurt å respektere deres personlige forhold og ikke blande deg inn med mindre du er bekymret for noen. Hvis du er bekymret, kan du vurdere å snakke med naboen din på en vennlig måte for å få mer informasjon eller for å uttrykke dine bekymringer. Det er viktig å være forsiktig med å trekke konklusjoner basert på observasjoner alene.

Anonymkode: 2b035...668

Skrevet

Jeg hadde tatt med et skjerf eller lignende bort når den ekte kjæresten var på besøk, og spurt om det kan være søsteren sin, som du stadig ser på besøk 😉 Da vil reaksjonen hans vise alt for kjæresten.

Anonymkode: 1b2c2...a6c

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

La det vær!

Anonymkode: b6f9b...8b9

• Liker 2
Skrevet

Slutt å spioner på naboen din.

Anonymkode: be71d...b52

• Liker 3
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt å spioner på naboen din.

Anonymkode: be71d...b52

Er det egentlig å spionere når det er så åpenlyst? Blir jo som å si at man spionerer på postmannen, hver gang man ser han leverer noe i postkassa. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Absolutt IKKE noe du skal blande deg i. 

Anonymkode: 6fee9...aa3

Feil.

Anonymkode: 070ec...9b8

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

La det vær!

Anonymkode: b6f9b...8b9

Nei hun må si det til kjæresten.

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det egentlig å spionere når det er så åpenlyst? Blir jo som å si at man spionerer på postmannen, hver gang man ser han leverer noe i postkassa. 

Fyren er ikke smart, det er bare nok en grunn til å felle han.

Skrevet

Det er helt innafor. De fleste ønsker å vite om kjæresten er utro. Du kan jo tilfeldig gå ut og kaste søpla når han kjører inn for å parkere 😉

Anonymkode: c9583...1b9

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Håper du kommer med en oppdatering snart. Satser på du vil ha sagt ifra til kjæresten innen da.

Skrevet

Hva vet du om han driver med en slags jobb hjemmefra eller noe? Vil du virkelig ødelegge et forhold bare fordi du tror du vet noe? Å så sint jeg hadde vært på deg om jeg var naboens kjæreste om du blanda deg i noe slik! 

Anonymkode: e4f23...317

Skrevet

Vær så snill å la kjæresten få vite dette. Før hun sløser bort enda mer tid på en som dette. Hvis det ikke er utroskap, så har han jo en forklaring, så da er det jo ikke noe problem om du sier noe. Hvis det er ett problem at du sier noe, så skjuler han noe.

jeg tenker prostituerte mtp korte besøk…

Anonymkode: 82b39...7db

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde likt om noen da i fra til meg.

Men selvfølgelig, om hun ikke tror deg, så er det du som lager "bråk".. Så derfor er det egentlig best å la være 😔

Anonymkode: 614a7...552

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 18.09):

Min x var utro x antall ganger. Jeg fant ut av det meste selv. Hadde satt veldig stor pris på om noen hadde fortalt meg om det. Også de bruddstykkene jeg fikk fortalt av andre jenter, satte jeg stor pris på å få høre. Jeg hadde jo mine mistanker, men han kalte meg syk og sa jeg måtte oppsøke hjelp når jeg konfronterte han med det. Så å få høre fra andre at mine mistanker stemte betydde mye. 

Jeg ville fortalt kjæresten om observasjonene dine, så kan det være opp til henne om hun tenker det kan være utroskap eller snakke med han om det.

Anonymkode: e7c27...944

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...