AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 jeg sliter med skikkelig blødninger å sånn foss blør liksom å har sykt smerte i magen, vet ikke hva jeg skal gjøre klarer nesten ikke å gå, har tatt paracet men det hjelper ikke Anonymkode: 46393...c6c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Ta det opp med legen din du. Ingen her kan hjelpe deg med dette dessverre. Anonymkode: 2d956...665
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Jeg er ingen lege. Ta kontakt med fastlegen din eller en legevakt for å få veiledning og hjelp. Anonymkode: 52706...080
Blåjojo Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Absolutt noe du bør ta opp med legen din. Finnes andre medikamenter som hjelper bedre på mens-smerter enn Paracet. Også sånne som selges reseptfritt.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Dra til lege og få hjelp! Frem til da anbefaler jeg naproxen i tillegg til Paracet. Det gjør underverker for menssmerter 😊 Varmepute på magen kan også lindre noe samt bruk bind fremfor tampong slik at du får blødd det ut. Anonymkode: a497a...781 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 Enig med det de andre skriver her. Kontakt lege! Sukkeret i frukt, altså fruktose skal også hjelpe på mensen-smerter. Anonymkode: dac26...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå