Gå til innhold

To timer barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 5-6 åringer

Er ikke det veldig få timer? Jentungen ble invitert i en sånn bursdag og de rekker jo såvidt komme før de må hjem igjen

Fra kl 12-14

Anonymkode: 6585e...eeb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt! Det er normalt til langt opp i barneskolen. Ofte normalt så lenge man inviterer hele klassen, eller alle jenter/gutter. 

Anonymkode: b19b7...d85

• Liker 14
Skrevet

Max lengde for barnebesøk her har vært max 2.5t siden 1klasse.. Stort sett så er besøkene 2t.. barna går nå i 5 og 7 klasse. Ungdommen har ikke barnebesøk lengre men i hans tid med barnebesøk var 2t også det som gjaldt..  2 timer med 10+ barn av en viss alder er MER enn nok 😂 Så kommer det litt ann på kjønn og hvor stor gruppe som inviteres.. Alle av ett kjønn eller hele klassen.. Tro meg 2t er nok 😂😂 

Anonymkode: 815e1...ed1

• Liker 8
Skrevet

Første gang inviterte jeg til to timer - mest fordi alle andre inviterer til halvannen. 

Ble et sabla mas for å rekke alt - spising, gaveåpning, spise kake, godtepose. 

Neste gang inviterte jeg tre timer, og forlenget det for de det passet for da de alle lekte så fint etter 3 timer. 

12 jenter. 

Anonymkode: 7bc39...1b4

• Liker 3
Skrevet

Helt fint med to timer 

Anonymkode: 401e0...688

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For 5-6 åringer

Er ikke det veldig få timer? Jentungen ble invitert i en sånn bursdag og de rekker jo såvidt komme før de må hjem igjen

Fra kl 12-14

Anonymkode: 6585e...eeb

Er det første gang hun skal i barnebursdag?

Her har det alltid vært 2 timer, fra barnehagealder og oppover i barneskolen. Rekker alt og vel så det. 

Ikke vært borti barnebursdag som har vart i mer enn 2 timer. 

Anonymkode: 2bd20...7c5

• Liker 2
Skrevet

Helt normalt ☺️

12:00-12:30 komme, leke, utforske

12:30-12:45 spise pølser

12:45-13:15 leke og surre rundt

13:15-13:30 åpne gaver

13:30-13:45 fiske godteri

13:45-14:00 spise godteri og bli hentet

Anonymkode: b2745...91e

• Liker 3
Skrevet

Vi har to barn og det vanlige når de har vært i barnebursdager er 1,5 eller 2 timer. Aldri opplevd at noen har hatt lengre selskap enn det. Og tro meg, 2 timer er mer enn nok når man skal holde styr på en gjeng småbarn. 

Anonymkode: a1afb...7cc

• Liker 4
Skrevet

Vi har to barn og har arrangert eller sendt barna i ca. 100 barnebursdager. 100 % av dem har vart i to timer. 😊

Anonymkode: 95c22...51c

• Liker 3
Skrevet

1,5 til 2 timer her. Våre er 7 og 5 😃

Anonymkode: bb9e1...069

• Liker 2
Skrevet

Tips; Dropp gaveåpning i selve bursdagen!

Det gjør vi i de fleste barnebursdagene her, for barnehagebarn. Tar det etterpå. Bruker heller de to timene på lek og moro sammen 🙂

Anonymkode: dd715...a26

• Liker 3
Skrevet

Ja, to timer kan virke litt kort for en barnebursdag, spesielt for 5-6 åringer. Det kan være lurt å ha litt ekstra tid slik at barna kan leke og kose seg sammen. Men det kan også være at verten har en spesifikk plan for aktiviteter som passer innenfor den tidsrammen.

Anonymkode: 8c873...e08

• Liker 2
Skrevet

Helt normalt og akkurat passe.

Anonymkode: 8c6a0...064

• Liker 2
Skrevet

Etter to timer er de fleste utslitte likevel. Holder lenge.

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde satt opp 2t i 4-årsdag. Etter 1,5t var både voksne og barn metta av inntrykk. Var i 4-årsdag i dag. Satt opp 1,5t. Det var helt perfekt. Da begynte barna å bli slitne. I dag var det ikke godteposer og det var egentlig veldig behagelig. 

Anonymkode: 1066f...fa3

• Liker 2
Skrevet

Hadde akkurat første barnebursdag her nå. Inviterte til to timer. Etter ca en time begynte jeg å angre og tenkte vi burde hatt iallefall en halvtime til. Men etter ca 1,5 time skjedde det noe. Luften gikk litt ut av ungene, vanskelig å forklare, men stemningen endret seg. 

Da to timer hadde gått var de aller fleste veldig klar for å gå hjem, og jeg tenkte det var helt perfekt lengde. Så neste barnebursdag blir også to timer

Anonymkode: 08187...0f4

• Liker 3
Skrevet

Her er det også vanlig med selskap i 2t fra siste året i barnehagen og ut barneskolen. Etter det så blir det gjerne kun vennegjengen, og da styrer de tiden mer selv.

2timer er ofte helt passelig, da rekker de ikke lage klikker så noen føler seg utenfor, de rekker ikke bli slitne og higer fortsatt etter mer når de må dra. Og det er jo som oftest de selskapene vi selv også setter mest pris på selv, når du føler du gjerne skulle vært der mye lenger.

• Liker 1
Skrevet

Hadde 1,5 t for min 5 åring, helt perfekt🤣

Anonymkode: 2cdee...20f

• Liker 2
Skrevet

Her er det stort sett tre timer, finker fint :)

• Liker 1
Skrevet

2 t:

12.00 - 12.15: lek

12.15 - 12.35 pølser

12.35 - 13.15 lek

13.30 - 13.50 kake/ evt utdeling av evt godteri.

Så er jo omtrent bursdag ferdig 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...