Gå til innhold

Kontakt med flere på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge en er i «prate-fasen» er det jo helt greit å ha kontakt med flere. Akkurat nå skriver jeg med tre matcher. To av de har ymta frampå om å treffes. Føler ikke noen av de skiller seg ut, er hyggelige så langt. Avtaler dere treff med flere? Eller avtaler dere med én, og hvis det ikke er full klaff går dere videre til neste? Må holde nr 2 varm imens i tilfelle.. 

Når er det på tide å konsentrere seg om kun en? Kjedelig å gi slipp på nr 2 og 3 hvis det ikke funker med nr 1..

Anonymkode: fb94d...816

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avtaler bare med en først. Går den daten bra, så gir jeg mer sats i det

Anonymkode: fe620...404

Skrevet

Har avtalt å treffe 3 den siste uka, men det ble for mye pes så jeg droppa dem alle istedet. Slitsomt.

Anonymkode: df65a...067

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har avtalt å treffe 3 den siste uka, men det ble for mye pes så jeg droppa dem alle istedet. Slitsomt.

Anonymkode: df65a...067

Enig i at det er slitsomt..

ts

Gjest Geminisoul_83
Skrevet (endret)

Jeg har vært på dates 3 dager på rad med 3 forskjellige damer. Det var gøy 😃 men hvis en treffer ei som er ålreit så er det ork å holde på med flere.

Endret av Geminisoul_83
Skrevet
Geminisoul_83 skrev (4 minutter siden):

Jeg har vært på dates 3 dager på rad med 3 forskjellige damer. Det var gøy 😃 men hvis en treffer ei som er ålreit så er det ork å holde på med flere.

Er du ærlig på at du går på flere dates? Hadde følt på at jeg var på en slags audition hvis jeg visste at daten min hadde en 3-dagers😅

Gjest Geminisoul_83
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er du ærlig på at du går på flere dates? Hadde følt på at jeg var på en slags audition hvis jeg visste at daten min hadde en 3-dagers😅

Har aldri blitt spurt om det, så hvorfor fortelle det? Jeg ser for meg at kvinner prater med flere ? Jeg bruker ikke mye tid til å chatte, men velger å treffe dem for å se om det er verdt tiden. For 4 uker siden var jeg på 2 på rad. Hvor date på dag 2 ble til flere dates, men det ble aldri noe av. Hun jeg dater nå, er faktisk den eneste, og jeg er ikke aktiv på apper mens vi dater. Der overtok kjemien og kroppsspråket alt på første date.

Endret av Geminisoul_83
Skrevet

Det er helt vanlig å snakke med flere personer samtidig på Tinder i begynnelsen. Det er viktig å følge din egen komfortsone og ta ting i ditt eget tempo. Når du føler en sterkere forbindelse med en person og ønsker å utforske det videre, kan det være på tide å konsentrere seg mer om den ene personen.

Anonymkode: 16c24...dc4

Gjest ElderMillenial
Skrevet

Til å begynne med så skrev jeg med flere samtidig, men det ble bare styr for min del. Føler ikke jeg får kontakt med noen om jeg hele tiden distraheres med andre. 

Så jeg snakker bare med en om gangen nå. Så han jeg dater nå er også den eneste. 

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg chattet med flere i stk i starten. Silte ut. Så flere på kaffe date. Så møtte jeg en som jeg var ekslusiv med da det klaffet. Inntil det ikke klaffet og avsluttet.

Chattet litt med et par. Møtte en ny jeg klaffet med og er nå ekslusiv med han🤷🏻‍♀️

Point being. Møter jeg en der jeg føler kjemi på flere plan konsentrerer jeg meg om han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så lenge en er i «prate-fasen» er det jo helt greit å ha kontakt med flere. Akkurat nå skriver jeg med tre matcher. To av de har ymta frampå om å treffes. Føler ikke noen av de skiller seg ut, er hyggelige så langt. Avtaler dere treff med flere? Eller avtaler dere med én, og hvis det ikke er full klaff går dere videre til neste? Må holde nr 2 varm imens i tilfelle.. 

Når er det på tide å konsentrere seg om kun en? Kjedelig å gi slipp på nr 2 og 3 hvis det ikke funker med nr 1..

Jeg ble anbefalt å treffe flere samtidig for sammenligningsgrunnlag og er veldig glad for at jeg startet med det.  Jeg er veldig utålmodig så for meg er det bra å ha flere å snakke med og treffe for å ikke bli hekta på en. 

Anonymkode: d270d...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...