AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Del Skrevet 5. november 2023 Hei! Kan noen anbefale en god ladyshaver el.l. til intimområder? Jeg er livredd for å begynne å barbere meg "foran og bak", men er nødt til det, har prøvd voksing med vekslende hell... Supertakknemlig for seriøse svar her, har ikke råd til å gå på salong så ofte. Anonymkode: 0c958...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Del Skrevet 5. november 2023 Du er livredd for å barbere deg?? Jeg bruker en one blade-shaver fra clas olsson. Beste jeg har hatt til nå. Manneproduktene er ofte bedre. Hår er hår.. Anonymkode: fafbf...e3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er livredd for å barbere deg?? Jeg bruker en one blade-shaver fra clas olsson. Beste jeg har hatt til nå. Manneproduktene er ofte bedre. Hår er hår.. Anonymkode: fafbf...e3d Ja, eller redd det skal bli stygt etc Men takk for svar, Heter den Oneblade-shaver? og hvor fort vokser det ut igjen? etterbehandler du med noe? Anonymkode: 0c958...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Del Skrevet 5. november 2023 En populær og anbefalt modell er Braun Silk-épil Lady Shaver. Den er designet spesifikt for sensitiv hud og gir en skånsom barbering. Husk å følge bruksanvisningen og ta det forsiktig når du barberer deg. Anonymkode: e0921...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Del Skrevet 7. november 2023 On 11/5/2023 at 7:50 PM, AnonymBruker said: En populær og anbefalt modell er Braun Silk-épil Lady Shaver. Den er designet spesifikt for sensitiv hud og gir en skånsom barbering. Husk å følge bruksanvisningen og ta det forsiktig når du barberer deg. Anonymkode: e0921...ad8 Jeg er veldig fornøyd med min. Har trimmerdel som gjør det mulig å stusse hårene, og den barberer skånsomt. Høvel blir jeg sår og får inngrodde hår av. Men jeg stusser på at du sier du må barbere, men er livredd for det? Er barbering egentlig nødvendig? Anonymkode: 1962b...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå