Gå til innhold

Forslag til tema og problemstilling til bachelor oppgave sykepleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det være interessant å skrive om som det også er lett å finne forskning på? Hva forskers det mye på? Har tenkt litt på å skrive om noe ift sår eller diabetes type 2. Men forlag til spennende problemstilling trengs eller til andre spennende temaer.

Anonymkode: 0619d...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skrev om sykepleie til pasienter med diabetiske fotsår. Var mye litteratur på det + et felt som er i utvikling grunnet teknologi. 

Anonymkode: 33b4d...7e1

Skrevet

Du bør skrive om noe som interesserer deg, og som du ønsker å finne ut mer om.

Les deg opp på tidligere bacheloroppgaver, kanskje så finner du noe interessant.

Anonymkode: 3f8b3...5d8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva kan det være interessant å skrive om som det også er lett å finne forskning på? Hva forskers det mye på? Har tenkt litt på å skrive om noe ift sår eller diabetes type 2. Men forlag til spennende problemstilling trengs eller til andre spennende temaer.

Hvor har du lyst å jobbe etter fullført studie? Kanskje finne noe som er relevant for en fremtidig jobb?

Skrevet

Skriv om noe du syns er interessant, men også bør du balansen mellom noe som er en del forskningslitteratur på men som også er litt populært eller viktig nå for tiden.  Vil du unngå å skrive om to tema som det er skrevet vanvittig mye om de siste  3-4 årene så ikke skriv om tidlig oppdagelse av sepsis (har helt seriøst veiledet og sensurert sikker 50 oppgaver på det tema, og barn som pårørende). Det har vært svært populære tema i flere år, jeg må seriøst puste flere dype drag før jeg sensurerer eller veileder på de to temaene. 

Anonymkode: 8c060...225

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skriv om noe du syns er interessant, men også bør du balansen mellom noe som er en del forskningslitteratur på men som også er litt populært eller viktig nå for tiden.  Vil du unngå å skrive om to tema som det er skrevet vanvittig mye om de siste  3-4 årene så ikke skriv om tidlig oppdagelse av sepsis (har helt seriøst veiledet og sensurert sikker 50 oppgaver på det tema, og barn som pårørende). Det har vært svært populære tema i flere år, jeg må seriøst puste flere dype drag før jeg sensurerer eller veileder på de to temaene. 

Anonymkode: 8c060...225

Syns jo sår er spennende, ikke lært noe om det på hele studiet. Noe spes innenfor det området som hadde vært interessant å lese om tenker du? Eller har du forslag til andre temaer som kan være aktuelle og det finnes mye forskning om? TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...