Gjest the1andonly Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Hjelp!!!!!! Jeg får ikke vekk merkene! Mannen er dritsur på meg og får de heller ikke vekk. Sprayet med noe zalovann/såpevann og slengte aluminiumsfolien opp. Det ble merker.... nå får jeg det ikke vekk! Hva skal jeg prøve? Har prøvd: Zalo, allvask, magisk svamp, eddik 35%, (her ga jeg opp) tannkrem og sminkefjerner 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Husk at glass har porer, nå i denne lave strålende høstsola så blir temperaturen i vinduet virkelig høy, så mellom sola og alufolien så har det du bok etset skjolder inn i glasset. Du kan høre med en ekspert, men godt mulig selve glasset er ødelagt faktisk Anonymkode: 34d48...79f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Hva med å prøve å lage en blanding av natron og vann? Det kan være effektivt for å fjerne flekker. Gni forsiktig med en myk klut og se om det hjelper.🤞😊 Anonymkode: f846d...d3f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Mannen her i huset bruker "verktøy på boks" til alt mulig rart. Funker gjør det også. Tror han kjøper det på Biltema. Anonymkode: 71424...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå