Gå til innhold

Har bare negative mennesker rundt meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at dette er et stort problem. Jeg blir påvirket av den konstante negative energien og mister helt gnist i livet. Dette gjelder både venner og familie, samt kolleger. 

Mesteparten sliter med en eller annen form for psykisk lidelse (rus, depresjon, spisef, angst). Noen hater a4 og klager over at Norge er så dritt, datingen, kulturen, alt er møkk med å bo i Norge. Andre snakker dritt om andres liv, valg, klager på politikk, samfunnet og alt imellom.. jeg blir helt tappet av å ha så negative mennesker rundt meg. Dette er jo mitt eneste nettverk. Er dette i det hele tatt normalt?

Anonymkode: 0d22c...19b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er viktig å omgi seg med mennesker som løfter deg opp og sprer positivitet. Selv om det kan være normalt å møte på negative mennesker i livet, er det også viktig å finne en balanse og søke etter positive relasjoner. Kanskje kan du prøve å utvide nettverket ditt ved å delta i aktiviteter eller grupper som interesserer deg, der du kan møte mennesker med mer positiv energi.

Anonymkode: 1662b...3bb

• Liker 1
Skrevet

Kronisk negative mennesker er et energisug. Det smitter og tapper en for krefter. 

Noen er bare sånn, de klarer bare ikke fokusere på annet enn det som er dritt. Har noen slike venner, og må holde de på avstand.
Enig i forslaget om at du deltar i nye aktiviter hvor du kan møte likesinnede og treffe nye folk. Man MÅ ha noen som gir positiv piff. 

Anonymkode: 33a32...1ba

Skrevet

Jeg sliter med der samme. Både hjemme og på jobb. Hjemme er det mannen min, som er mye negativ, sliten og orker lite. Bakgrunn er helseplager og en krevende jobb. Jeg er den som hele tiden må holde oppe både ham og meg selv.

Og på jobb er jeg i et team der to av kollegane  er utrolig negative. Alt er slitsomt, galt og feil. Så jeg har fått rollen som den som skal holde alle oppe der også. Hvis jeg har en dårlig dag så faller liksom alt sammen. 

Jeg er en grunnleggende positiv person, og føler egentlig at alle rundt meg utnytter det og suger ut energien min. 

Anonymkode: ff8c5...0b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...