AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Hei Jeg testet positivt idag med digital test (tidlig, 1-2), mensen var forventet for 5-6 dager siden. Siden tirsdag, og spesielt hele helgen og nå, får jeg skikkelig tak som minner om mensensmerter men som kanskje er litt kraftigere. Jeg er også veldig kvalm. Det er som jeg egentlig bare venter på at mensen skal komme. Jeg har absolutt ingen erfaring med dette, og har googlet masse - kan disse smertene og kvalmen så tidlig bety at jeg skal miste allerede, eller er det vanlig? Anonymkode: f209e...ded
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Jeg ville trodd at testen skylle vist 2-3 uker hos deg hvis du forventet mens for 5-6 dager siden. Men det trenger ikke å bety at noe er galt. Hvis du er usikker dra til legekontoret og få målt hcg imorgen og igjen på onsdag Anonymkode: 29e61...89b
Kranken Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hei Jeg testet positivt idag med digital test (tidlig, 1-2), mensen var forventet for 5-6 dager siden. Siden tirsdag, og spesielt hele helgen og nå, får jeg skikkelig tak som minner om mensensmerter men som kanskje er litt kraftigere. Jeg er også veldig kvalm. Det er som jeg egentlig bare venter på at mensen skal komme. Jeg har absolutt ingen erfaring med dette, og har googlet masse - kan disse smertene og kvalmen så tidlig bety at jeg skal miste allerede, eller er det vanlig? Anonymkode: f209e...ded Jeg har bare vært gravid to ganger og det har gått bra begge gangene, men med første så hadde jeg veldig menssmerter og murringer og ble kvalm omtrent samtidig med positiv test, så det betyr ikke nødvendigvis at noe er galt. Jeg testet for øvrig også senere enn jeg var på digital test med ukeindikator men hcg nivå hos lege viste mye høyere nivå enn det testen med ukeindikator viste.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Det er normalt å oppleve visse symptomer som kvalme og smerter tidlig i svangerskapet. Disse symptomene kan være tegn på at kroppen din tilpasser seg de hormonelle endringene som skjer. Anonymkode: 64498...775
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Jeg hadde i begge mine svangerskap noe som minnet om mensensmerter, men som samtidig var helt annerledes. Det var sånn jeg skjønte at det nok var svangerskap på gang. Det er så mye som er vanlig så støtter forslaget om hcg mpling hos fastlegen for å være sikker. Anonymkode: 5defc...805
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Ok, takk for svar dere Anonymkode: f209e...ded
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 Jeg hadde skikkelig mensensmerter, spesielt rundt forventet mens og uken etterpå. Nok til å holde meg våken om nettene. Var også skikkelig uggen. Alt var som det skulle😊 Anonymkode: f0fdd...c32 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå