AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Rett på sak nå: Han sier han ikke vil ha forhold, og han vet jeg er intererssert i han.. Han om jeg har vært i tidligere forhold, noe som overrakset meg-Ettersom jeg ikke ser hvorfor det er relevant. To ting: jeg bryr meg ikke om tidligere forhold-Water under the bridge osv. Men han sier det er lett å merke. Dette kom frem under at jeg spurte han om hvorfor han var så treig til å svare. Han svarer "Hold kjeft. Du begynner vel ikke med en gang?". Jeg svarte med "Haha, du er nydelig". Jeg synes det er gøy at vi ikke legger to fingre imellom,og storkoser meg med at vi kan være oss selv. At det er ærlighet og "tough love" gjør meg ingenting. MEN: Han har vært i forhold før!! Jeg ikke.. Aner ikke hvorfor han trekker det frem?? To ting gjør meg usikker: Hvorfor spør om han det? Hva tenker gutter om jenter som ikke har vært i et forhold før? Og hvorfor er det et relevant tema? Han sier han ikke vil ha forhold uansett,så hva er greia hans?? Spør jeg han om hvor han er, og hva han gjør- Fyrer han salver som treffer som en atombombe- Men å spørre om forhold før-Det gikk helt uten filter-Ofc. jeg lar han bare spørre, men hva skjer?? Noen erfaringer her?? Anonymkode: f18ba...7c1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Kan du være så snill å formulere deg litt bedre. For meg er teksten totalt uforstålelig. Anonymkode: a5e47...c53 5
ESFP Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Du blir behandlet skikkelig dårlig. Det er ikke normalt å snakke på den måten som han gjør. Du fortjener å finne en som vil være i et forhold med deg og som behandler deg med respekt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Det kan være lurt å snakke direkte med ham og spørre om hva som ligger bak hans kommentarer. Hver person har forskjellige preferanser når det gjelder forholdserfaring, så det er viktig å kommunisere og forstå hverandres synspunkter. Hvis han sier at han ikke vil ha et forhold uansett, kan det være lurt å vurdere om dere har samme mål og ønsker for fremtiden. Anonymkode: a2731...53e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Hei på deg ts. Er dette samme gutt som før, eller har du funnet deg et nytt vanskelig objekt? Anonymkode: 12912...ef5
OxBall Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 Det eneste jeg får ut av det du har skrevet, er at han vil ha sex med deg. Han vil ikke ha noe forhold eller være kjæresten din.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 Hva med å gå for en fyr som er trivelig mot deg. Sjokkerende dårlig måte å prate til deg på. Anonymkode: 03864...8ca
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 Her er det bare en "f" gitt - fuck. Den friends-biten er ikke tilstede i deres tilfelle. Har selv ikke tid til å gå inn i et forhold, og er ærlig på hvor mye/lite jeg kan legge i det, men en forutsetning for min del er at man er siviliserte med hverandre og så må det ligge en viss kjemi til grunn for at jeg skal føle tiltrekning. Anonymkode: 810c5...f41
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #9 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her er det bare en "f" gitt - fuck. Den friends-biten er ikke tilstede i deres tilfelle. Jeg setter min døde bestemor på at de aldri har hatt sex. Ingen f, og ingen f. Anonymkode: 12912...ef5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg setter min døde bestemor på at de aldri har hatt sex. Ingen f, og ingen f. Anonymkode: 12912...ef5 HH - håpløs hekt? Anonymkode: 810c5...f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå