Gå til innhold

Hva vil hun? Hun snakka stygg om meg bak ryggen min, men irl virker hun snill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en jente i klassen snakka drit bak ryggen min på snap gruppe, blandt annet at jeg stinker og ikke er fin, og masse andre ting, hun kalte meg for adhd gutt, og bleik. Jeg hadde litt kontakt med henne på den tiden, og hun sa at hun bare lekte med meg i gruppechatten. Dette var da for 8 måneder siden og jeg har mottatt av mine venner, jeg tror ikke hun er klar over at jeg har mottatt bevis. Uansett, no etter 8 måneder når vi skulle jobbe sammen i klassen virker hun snill mot meg, læreren sa vi skulle sitte sammen og tegne hverandre, det var alles oppgave, uten om å se arket og bare på personen. Når hun begynte å tegne meg sa hun "du har fine øyner da" jeg sa takk også sier hun "fint hår også" sa bare takk, og hun begynte å spørre meg spørsmål om ting og tang og virka interessert i meg. Hun knaska også på potetgull og tok frem en og sa "Liam" jeg sa ja så sier hun "chips! Si AHH" så åpner jeg munnen, også spiser jeg, og hun sier "Er det nam?" Jeg sier "mhm" også sier hun "Du er nam" jeg bare ler det vekk. Men hva er det som skjer? Hun var jo falsk asf før? Og snakka dårlig bak min rygg, skal jeg gi henne sjanse eller ikke isåfall om det blir noe og hva er det hun prøver på?

Anonymkode: 89831...523

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at hun har forandret seg og ønsker å bli bedre kjent med deg nå. Hvis du føler deg komfortabel med det, kan du gi henne en sjanse og se hvordan ting utvikler seg.

Anonymkode: dad0b...ae2

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det kan være at hun har forandret seg og ønsker å bli bedre kjent med deg nå. Hvis du føler deg komfortabel med det, kan du gi henne en sjanse og se hvordan ting utvikler seg.

Men hun sa jo at jeg ikke var fin i disse meldingene, så hvorfor vil hun bli bedre kjent med noen hun ikke synes er fin da ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hun sa jo at jeg ikke var fin i disse meldingene, så hvorfor vil hun bli bedre kjent med noen hun ikke synes er fin da ?

Er du gutt? Eller er dere lesbiske?

Enten så er hun forelska, eller så tullet hun med deg nå også. Hun høres ikke helt stabil ut om jeg skal være ærlig med hva jeg tenker..

Anonymkode: 1edfc...a4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enten så er hun forelska, eller så tullet hun med deg nå også. Hun høres ikke helt stabil ut om jeg skal være ærlig med hva jeg tenker..

Er gutt hun er jente 

Skrevet

Hva mener du hun er forelska? Vi har kun snakket sammen nå nylig en gang da vi gjorde skole oppgaven

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner at du føler deg forvirret. Noen ganger kan mennesker endre mening eller ha forskjellige oppfatninger på ulike tidspunkter. Det kan være lurt å snakke med henne direkte og spørre om hva som har endret seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du hun er forelska? Vi har kun snakket sammen nå nylig en gang da vi gjorde skole oppgaven

Vel, hun kan jo være avstands-forelsket. Ikke sikkert hun helt vet hvordan hun skal håndtere det. 

Jeg var aldri slem på den måten hun har vært tidligere, men på ungdomsskolen så husker jeg at jeg flere ganger sa at jeg ikke likte gutten jeg var hemmelig forelsket i når noen snakket om han. Men, etter 6mnd så tilbrakte vi mer tid sammen, og ble kjærester. 

Men hvordan er denne jenta ellers? Hvilken rolle har hun blant de andre? Er hun den som tøffer seg? Som vises godt? Hun hørtes veldig "frempå" ute ved å si "Du er nam!" Jeg hadde aldri turt å si noe slikt i den alderen du er i, om det ikke var til kjæresten min.

Skrevet

Ikke stol på henne et sekund

Skrevet

Vel, hun kan jo være avstands-forelsket. Ikke sikkert hun helt vet hvordan hun skal håndtere det. 

Jeg var aldri slem på den måten hun har vært tidligere, men på ungdomsskolen så husker jeg at jeg flere ganger sa at jeg ikke likte gutten jeg var hemmelig forelsket i når noen snakket om han. Men, etter 6mnd så tilbrakte vi mer tid sammen, og ble kjærester. 

Men hvordan er denne jenta ellers? Hvilken rolle har hun blant de andre? Er hun den som tøffer seg? Som vises godt? Hun hørtes veldig "frempå" ute ved å si "Du er nam!" Jeg hadde aldri turt å si noe slikt i den alderen du er i, om det ikke var til kjæresten min.

Hun er ellers veldig stille i klassen, hun snakker ikke med noen i det hele tatt og sier ingenting i timen, og har skurket en del også for litt siden. 

Skrevet
Topsi skrev (Akkurat nå):

Ikke stol på henne et sekund

Hvorfor  ikke?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner at du føler deg forvirret. Noen ganger kan mennesker endre mening eller ha forskjellige oppfatninger på ulike tidspunkter. Det kan være lurt å snakke med henne direkte og spørre om hva som har endret seg.

Hun vet ikke at jeg vet om disse meldingene, så vet ikke hvordan jeg skal ta det opp, det skjedde også for 8 mnd siden så det er en stund.

Skrevet

Folk kan slenge ut bemerkninger uten at de tenker over at det skal bety så mye. Hun har sikkert glemt at hun var stygg mot deg. Høres ut som hun uansett har forandra mening. Men du? Hvis du er en ung gutt og du har hørt en kommentar om at du stinker, pass på å dusje, bruk deo og rene t-skjorter😉

Anonymkode: dbc6a...15f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk kan slenge ut bemerkninger uten at de tenker over at det skal bety så mye. Hun har sikkert glemt at hun var stygg mot deg. Høres ut som hun uansett har forandra mening. Men du? Hvis du er en ung gutt og du har hørt en kommentar om at du stinker, pass på å dusje, bruk deo og rene t-skjorter😉

Anonymkode: dbc6a...15f

Hun lyver lol, jeg dusjer hver dag og bruker deo. Tror det var noe hun sa bare for å irritere meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor  ikke?

Hin er ikke din venn, folk som snakker dritt bak ryggen din og smiler til deg etterpå er falske

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun er ellers veldig stille i klassen, hun snakker ikke med noen i det hele tatt og sier ingenting i timen, og har skurket en del også for litt siden. 

Er dere på videregående?

Og føler du at du er interessert i henne som mulig kjæreste? 

Om hun skulker ofte så har hun det kanskje ikke helt bra hjemme eller føle seg helt ok inni seg med noe. Hun kan kan være ei skikkelig bra jente som gjemmer seg vekk, og ja kanskje hun trenger en venn. 

Men men men -med folk som ikke har det bra i livet sitt så er det litt der at det er 50/50 sjanse for at hun vil behandle deg bra. 

Så om du vil være venn eller føler deg forelsket, så vær så snill (uansett hvilken jente der er snakk om også i fremtiden), -sørg for å gå din vei om du føler at du blir behandlet dårlig. Vi kan så absolutt være gode støttespillere for mange, vi kan bli forelsket i noen som har det vanskelig -men vi skal ikke tolerere å bli dårlig behandlet. 

Om du tror du vil bære venn med henne, prøve, så kjøper du en yoghurt eller noe til henne i matpausen og spør om hun vil sitte sammen å spise. Bli kjent.

Du ser fort tegnene på om noe ikke føles bra, og du kan komme hit igjen å spørre også.

Men det er også lov å la være å bli venn, det er helt ok, ditt valg! "It's ok to walk away" er et motto jeg har brukt flere ganger når det handler om relasjoner. Er det ikke bra, så er det lov å gå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er dere på videregående?

Og føler du at du er interessert i henne som mulig kjæreste? 

Om hun skulker ofte så har hun det kanskje ikke helt bra hjemme eller føle seg helt ok inni seg med noe. Hun kan kan være ei skikkelig bra jente som gjemmer seg vekk, og ja kanskje hun trenger en venn. 

Men men men -med folk som ikke har det bra i livet sitt så er det litt der at det er 50/50 sjanse for at hun vil behandle deg bra. 

Så om du vil være venn eller føler deg forelsket, så vær så snill (uansett hvilken jente der er snakk om også i fremtiden), -sørg for å gå din vei om du føler at du blir behandlet dårlig. Vi kan så absolutt være gode støttespillere for mange, vi kan bli forelsket i noen som har det vanskelig -men vi skal ikke tolerere å bli dårlig behandlet. 

Om du tror du vil bære venn med henne, prøve, så kjøper du en yoghurt eller noe til henne i matpausen og spør om hun vil sitte sammen å spise. Bli kjent.

Du ser fort tegnene på om noe ikke føles bra, og du kan komme hit igjen å spørre også.

Men det er også lov å la være å bli venn, det er helt ok, ditt valg! "It's ok to walk away" er et motto jeg har brukt flere ganger når det handler om relasjoner. Er det ikke bra, så er det lov å gå. 

Hun virker snill for nå, vil ikke si jeg blir behandlet dårlig, men noen ganger er hun på og svarer ikke, eller bruker mange timer på å svare på meldinger, hvorfor tror du at hun vil behandle meg dårlig ?

Skrevet

For min del lukter dette veldig falskt! Ikke fra deg ts, men fra hun jenta 

Anonymkode: 7b52c...aca

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

For min del lukter dette veldig falskt! Ikke fra deg ts, men fra hun jenta 

Anonymkode: 7b52c...aca

Det virker som hun genuint er interessert derfor er jeg forvirra hva hun prøver å oppnå, fordi om hun ikke vært interessert i det hele tatt hadde jo hun ikke spurt meg for snap igjen og prøvd å snakke med meg igjen? Men greia er at hun vet fra forrige gang hva snappen min er , men hun snakka med meg på en falsk bruker som hun lagde før , og jeg vet at det var hennes men hun vet ikke at jeg vet det, men uansett så vet hun hva snappen min er så hvorfor spør hun meg irl om det nå nylig når hun allerede vet ?

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hun vet ikke at jeg vet om disse meldingene, så vet ikke hvordan jeg skal ta det opp, det skjedde også for 8 mnd siden så det er en stund.

Du kan vurdere å ha en ærlig og åpen samtale med henne, og fortelle henne at du har oppdaget meldingene. Prøv å uttrykke dine følelser og bekymringer på en respektfull måte. Det kan hjelpe å være lyttende og gi henne muligheten til å forklare seg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...