Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne 28
Skrevet

Jeg jobber på bygda og har fått et lite problem: ei eldre dame der tar på meg hver gang jeg sitter ved siden av hu i matpauser og ellers når jeg treffer på a, det begynner fakta meg å bli et problem.

Jeg har sjølsagt prøvd å sitte langt unna ho, og holde meg unna, men det er ikke mulig å unngå det 4ever, liksom.

Hva feiler det dama egentlig, noen som vet?

Hun er gift, gammal, og stryker meg over håret og må absolutt ta på meg ved enhver anledning. Dama er skikkelig ekkelt og...

Har gitt signaler/hint om at jeg ikk eliker det og trekker meg alltid unna, men trur dere ikke kjerringa bare smiler og er fornøyd - og tar ikke hintet!

Æsj, blir kvalm av å tenke på hu..noen tips?

:sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg jobber på bygda og har fått et lite problem: ei eldre dame der tar på meg hver gang jeg sitter ved siden av hu i matpauser og ellers når jeg treffer på a, det begynner fakta meg å bli et problem.

Jeg har sjølsagt prøvd å sitte langt unna ho, og holde meg unna, men det er ikke mulig å unngå det 4ever, liksom.

Hva feiler det dama egentlig, noen som vet?

Hun er gift, gammal, og stryker meg over håret og må absolutt ta på meg ved enhver anledning. Dama er skikkelig ekkelt og...

Har gitt signaler/hint om at jeg ikk eliker det og trekker meg alltid unna, men trur dere ikke kjerringa bare smiler og er fornøyd - og tar ikke hintet!

Æsj, blir kvalm av å tenke på hu..noen tips?

:sur:

Invitere henne ut på en romantisk deit kanskje?

Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg. Enkelte mennesker respekterer ikke at andre har forskjellige intimsoner enn dem selv. Jeg tror, siden du allerede har prøvd å trekke deg unna, at det eneste som fungerer er å si klart fra om at du ikke liker det. I tillegg ville jeg unngått kontakt med henne, både prat, blikkontakt og all annen kontakt du ikke må ha for å gjøre jobben din.

Skrevet

Kanskje morsinstinkt som slår ut :ler: det kan nemlig gi seg de merkeligste utslag..

Nei helt ærlig, jeg ville ha sagt i fra til damen jeg...noe sånt som at " jeg er ikke så veldig glad i at folk tar på meg" eller " unnskyld, men vær så snill å ikke gjøre det der, jeg opplever det som litt ubehagelig". Da har du sagt i fra på en ordentlig måte, og hvis hu vil bli fornærma uansett....vel la henne bli det. Lykke til :)

Skrevet

Ja i byen ville jeg ha sagt i fra, helt klart. Men her på bøgda er det litt andre spilleregler..hu (og dem i nærheten) vil synes jeg er skikkelig sær hvsi jeg sier i fra om sånt høyt i andres påsyn..kjenner jeg a rett vil hu bli helt fra seg..og lage stortnummer av det (og bli fornærma).

Gjest synseren
Skrevet
:ler: Historien er litt søt da. Men er enig i at du må kunne si i fra hvis du finner det ubehagelig. Høres ut som hun tråkker på grensene dine og det er ikke fint gjort. Lykke til iallefall!!
Skrevet
Ja i byen ville jeg ha sagt i fra, helt klart. Men her på bøgda er det litt andre spilleregler..hu (og dem i nærheten) vil synes jeg er skikkelig sær hvsi jeg sier i fra om sånt høyt i andres påsyn..kjenner jeg a rett vil hu bli helt fra seg..og lage stortnummer av det (og bli fornærma).

inviter'a me på deit! da får hu kansje pannikk go lar'ei værra i fre!

Skrevet

Selv om du bor på bygda så skal man ikke tillate noe mer enn hva dine egne grenser er da.

Jeg hadde nok også sagt i fra på en pen måte. Om du sier ifra eller trekker deg unna er jo det samme bare forskjellig språk. Og når dama ikke har godtatt ditt tydelige kroppsspråk - ja da har du egentlig bare to valg igjen:

1. godta at hun er nærgående -

2. si ifra på en pen måte.

De andre rundt dere har sikkert sett for lenge siden at du ikke liker det.

Det går jo an å si noe som:

"Unnskyld meg, men jeg setter stor pris på om du ikke driver og stryker på meg"

- og f.eks si det når du tar henne på fersken.

Eller "slutt nå - er lei den nærgåenheten din nå"

Eller du kan spøke det bort med "hey, er du keen på meg eller, så fælt som du klår"

Tipper hu hadde slutta fort da jeg...

;)

Skrevet

"Er du interessert i meg, siden du stryker sånn på meg"?!, da tipper jeg dama stopper brått.

Ekle kvinnfolkmennesker som ser ut som romvesenet Alf. :sur:

Skrevet
:ler: Historien er litt søt da. Men er enig i at du må kunne si i fra hvis du finner det ubehagelig. Høres ut som hun tråkker på grensene dine og det er ikke fint gjort. Lykke til iallefall!!

Historien er ikke søt, dama likner romvesenet Alf og det er ikke gøy.

Skrevet

Jeg får en følelse av at dette er en eldre dame som har litt morsinstinkt jeg.

Selv ville jeg ikke sagt noe, jeg synes det er fryktelig å så fra om sånt, så jeg ville latt som ingenting

Skrevet

Men hvis det var en eldre mann som tok på en yngre kvinne, da hadde alarmen gått på hele KG...

Jeg synes du skal si ifra til sjefen din, jeg...

Skrevet

Jakke med spisse nagler og en skikkelig møkkete lue på hodet? ;-)

Synes synd på deg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...