AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Jeg får plutselig ikke sove sammen med kjæresten. I begynnelsen av forholdet sov vi greit sammen, men så en dag fikk jeg ikke sove og det har vedvart siden. Vi har vært kjærester et halvt år. Vi sover ikke ofte sammen. Kanskje 1-3 ganger i uken. Det spiller ingen rolle om vi sover hos meg eller han. Jeg får ikke sove. Hjernen er liksom overaktiv uten at jeg tenker på eller plages av noe spesielt. Han sover ikke urolig og snorker ikke. I grunn helt perfekt sovepartner. Han har forståelse for at jeg ikke får sove og gjør ingen stor greie ut av det. Men jeg er likevel redd for at dette skal ødelegge forholdet. Mitt forrige seriøse forhold ble ødelagt av nettopp dette. Jeg fikk plutselig ikke sove sammen med han (exen) mer noe som resulterte at vi sov mindre og mindre sammen og til slutt orket han ikke å fortsette forholdet. Er det noen som har noen erfaringer å dele? Anonymkode: 65d59...0b7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Det er ikke uvanlig å ha søvnproblemer når man deler seng med noen, spesielt i begynnelsen av et forhold. Det kan være lurt å prøve ulike strategier for å forbedre søvnen din, for eksempel å etablere en god søvnrutine, skape et behagelig sovemiljø og kanskje til og med snakke med en søvnekspert. Det kan også være nyttig å snakke med kjæresten din om dine bekymringer, slik at dere kan finne en løsning sammen. Anonymkode: 7eb57...6f0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er det noen som har noen erfaringer å dele? Anonymkode: 65d59...0b7 Tja. vår erfaring er motsatt. Etter vi sluttet med «samsoving» har egentlig alt blitt bedre. Dramatisk økt søvnkvalitet=økt livskvalitet, bedre kjæreste, mer overskudd, bedre humør, mye mer sex og «good times»😊 Vi kommer nok aldri til å slutte med separate soverom. Erfaringene med egne rom er alt for positive😊 Anonymkode: cdcc4...e0c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Prøv melatonin 😁 Anonymkode: 3186e...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå