AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Ønsker meg en feminist-mann. Hvor finner jeg dem? Dere feminist-menn som henger på KG - hva ser dere etter i en dame? Anonymkode: e3141...77e 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ønsker meg en feminist-mann. Hvor finner jeg dem? Dere feminist-menn som henger på KG - hva ser dere etter i en dame? Anonymkode: e3141...77e De er på utdanningsinstitusjonene, evt på noen kule og litt alternative konserter eller utstillinger eller noe. Ville heller satsa på noen fra UiO enn BI, for å si det sånn. Anonymkode: 6097e...adf 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Du kan prøve å delta i feministiske arrangementer, workshops eller foreninger i byen. Sjekk ut lokale kafeer eller bokhandlere som er kjent for å være samlingssteder for feministiske diskusjoner og aktiviteter. Når det gjelder hva feminist-menn ser etter i en dame, kan det variere fra person til person. Noen vektlegger felles verdier, likestilling og respekt, mens andre kan være interessert i en åpen og engasjert samtalepartner. Anonymkode: adfb5...ac4 4
Andro Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Du finner dem nok i all hovedsak på venstresiden Prøv ditt lokale SV-lag. 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 På sykkel og så bærer de et merke med " love your lokal parkeringsvakt" Eller med en svart topplue og en kopp kaffe latte. Anonymkode: 8688f...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Andro skrev (7 minutter siden): Du finner dem nok i all hovedsak på venstresiden Prøv ditt lokale SV-lag. Eller Venstre Anonymkode: b510e...968 1 1
Fjellmannover190 Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 (endret) Hva er en feministisk mann? Jeg vil kjempe for at min datter skal ha like rettigheter som min sønn, uavhengig av seksuell orientering kjønn og opphav. Gjør det meg til en feminist? Endret 5. november 2023 av Fjellmannover190 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #8 Skrevet 5. november 2023 De fleste menn som har høyere utdanning eller er beleste og reflekterte støtter feminismen, er min erfaring. Anonymkode: 7054a...7b6 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #9 Skrevet 5. november 2023 Fjellmannover190 skrev (7 minutter siden): Hva er en feministisk mann? Jeg vil kjempe for at min datter skal ha like rettigheter som min sønn, uavhengig av seksuell orientering kjønn og opphav. Gjør det meg til en feminist? Ja, det mener jeg at det gjør. Hvis du blir like stolt og glad over det dattera di presterer som det sønnen din gjør, og hvis du har de samme ønskene for frihet, selvstendighet og selvrealisering for dem, da er du en feminist. Anonymkode: 6097e...adf 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #10 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ønsker meg en feminist-mann. Feminist eller mann? Du må nok dessverre velge. Anonymkode: b9c0a...517 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Feminist eller mann? Du må nok dessverre velge. Anonymkode: b9c0a...517 Nei, jeg vil ha begge deler i samme pakke. Anonymkode: e3141...77e 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #12 Skrevet 5. november 2023 Fjellmannover190 skrev (2 timer siden): Hva er en feministisk mann? Jeg vil kjempe for at min datter skal ha like rettigheter som min sønn, uavhengig av seksuell orientering kjønn og opphav. Gjør det meg til en feminist? Jeg er for et egalitært samfunn og har en datter og en sønn som jeg ønsker skal få bruke sine evner. Jeg er ikke feminist. Jeg er liberal og egalitær. Anonymkode: 30236...ad7 1
Fjellmannover190 Skrevet 5. november 2023 #13 Skrevet 5. november 2023 Jeg er nå definert som en feminist, men er usikker på hvordan kvinner som ser på seg selv som feminister er? Jeg er på utkikk etter noen som stoler på sin partner, forstår at forhold handler om kompromiss og at i blant så har man ulike behov.
BeLeven Skrevet 5. november 2023 #14 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dere feminist-menn som henger på KG - hva ser dere etter i en dame? Jeg tror ikke vi ser etter andre ting enn andre menn. Det at vi ønsker like rettigheter og muligheter for kvinner og menn, er mer en selvfølgelighet enn noe som definerer oss i datingsammenheng. Jeg ønsker med selv en empatisk, smart og godhjertet kvinne 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #15 Skrevet 5. november 2023 BeLeven skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke vi ser etter andre ting enn andre menn. Det at vi ønsker like rettigheter og muligheter for kvinner og menn, er mer en selvfølgelighet enn noe som definerer oss i datingsammenheng. Jeg ønsker med selv en empatisk, smart og godhjertet kvinne Kuksugere og annet rask som dette befinner seg vel i stor grad midt i Oslogryta?...Beklager for harde ord, men dette er nu virkelig livets realitet?...Du bor i Oslo, representerer 8 prosent av befolkningen i Norge (og omtrent 1 promille av befolkningen i verden), og krever allikevel en stemme?....Voks opp. Den dagen Russland invaderte Ukraina, så hadde det britiske underhuset en votering om kjønnsnøytrale toaletter!!!! Mennesker dør i kamp for sitt eget fedreland, og andre land i den samme regionen (Europa) bryr seg om kjønnsinkongruens????????? WTF???? V. O. K. S ...O . P . P Anonymkode: 9188c...46f
BeLeven Skrevet 5. november 2023 #16 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kuksugere og annet rask som dette befinner seg vel i stor grad midt i Oslogryta?...Beklager for harde ord, men dette er nu virkelig livets realitet?...Du bor i Oslo, representerer 8 prosent av befolkningen i Norge (og omtrent 1 promille av befolkningen i verden), og krever allikevel en stemme?....Voks opp. Mye å ta tak i her, men jeg bor altså ikke i Oslo. Det var muligens ikke den drøyeste påstanden i innlegget ditt, men det er ikke så mye mer av substans der. 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #17 Skrevet 6. november 2023 Fikk en skikkelig ekstensiell opplevelse av å være blandt så mange folk som det det er i Oslo. Tenkte det er så synd på dere som dater der, når det er så mange folk at ingen bemerker seg, alltid 8 nye potensielle rundt neste sving. Håper det ikke er som jeg tror det er. Anonymkode: e5e3e...f9e
MyMichelle Skrevet 6. november 2023 #18 Skrevet 6. november 2023 (endret) Min samboer er selverklært feminist. Han har høy akademisk utdannelse, og er på politisk venstreside. Slik flere skriver at mannlige feminister er. Slike menn ser ofte etter kvinner de har felles interesser med, kan diskutere samfunnsproblemer og politikk med. Altså likesinnede og likestilte. Men de er som andre menn: forskjellige. Jeg var heldig og fant ham på jobb. Andre har jeg møtt på 1. mai-feiringer, politiske møter, litterære arrangementer, og på universitetet (humanistiske fag). Endret 6. november 2023 av MyMichelle La til siste avsnitt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #19 Skrevet 6. november 2023 De er hjemme hos meg 😛😍 Anonymkode: 32255...761
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #20 Skrevet 6. november 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Fikk en skikkelig ekstensiell opplevelse av å være blandt så mange folk som det det er i Oslo. Tenkte det er så synd på dere som dater der, når det er så mange folk at ingen bemerker seg, alltid 8 nye potensielle rundt neste sving. Håper det ikke er som jeg tror det er. Anonymkode: e5e3e...f9e Hæ? Anonymkode: ef159...f1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå