AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Del Skrevet 5. november 2023 Helt i starten nå så prøver jeg å døyve det værste med litt frukt. Kan ikke si jeg blir helt tilfredsstilt. Craver så fælt etter noe søtt. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 39280...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Del Skrevet 5. november 2023 Gi kroppen din karbohydrater. Hjernen trenger karbohydrater. Bønner, linser, søtpotet, havregryn. Da vil du føle deg bedre. Anonymkode: a33b5...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Del Skrevet 5. november 2023 Bakt søtpotet eller veldig søtt og godt. Anonymkode: 9552c...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Del Skrevet 5. november 2023 er* ikke eller Anonymkode: 9552c...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Del Skrevet 5. november 2023 Beste tips: Ikke spis noe søtt. Spis deg heller mett på proteiner og fett. Anonymkode: 11011...448 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Del Skrevet 5. november 2023 Finnes mye søtt med lavkarbo. Sjekk ut nettsiden fettogforstand.no. Tights.no har også litt. Jeg har diabetes, og kan ikke spise sukker og lite karbo. Bruker f.eks pulver til lapper/pannekaker fra tights.no med blåbær på. Sukrin kakemix er også ok. Kjøper dem på tights eller Sunkost. Sjokoladekakemix med sukrin sjokolademousse på toppen er godt. Nå skal ikke jeg ned i vekt da, så vet ikke kaloriinnholdet på disse, men lett å sjekke. Anonymkode: 878f5...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Finnes mye søtt med lavkarbo. Sjekk ut nettsiden fettogforstand.no. Tights.no har også litt. Jeg har diabetes, og kan ikke spise sukker og lite karbo. Bruker f.eks pulver til lapper/pannekaker fra tights.no med blåbær på. Sukrin kakemix er også ok. Kjøper dem på tights eller Sunkost. Sjokoladekakemix med sukrin sjokolademousse på toppen er godt. Nå skal ikke jeg ned i vekt da, så vet ikke kaloriinnholdet på disse, men lett å sjekke. Anonymkode: 878f5...48c Hallo? Dette er ultraprosessert mat som er så bearbeidet at det ikke engang har celler! Hva med å heller ta tre dadler i lakrispulver? Himmelsk! Anonymkode: 6e905...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #8 Del Skrevet 5. november 2023 Prøv å erstatte frukt med lavkarbo-alternativer som bær, sukkerfrie geléer eller sukkerfritt sjokolade. Det kan hjelpe med søtsuget uten å påvirke karbohydratinntaket ditt for mye. Anonymkode: f699d...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #9 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hallo? Dette er ultraprosessert mat som er så bearbeidet at det ikke engang har celler! Hva med å heller ta tre dadler i lakrispulver? Himmelsk! Anonymkode: 6e905...afa Vet du hva? Jeg har så store begrensninger i hva jeg kan spise, så jeg blåser faktisk i om jeg spiser noe av det jeg nevnte en gang i mnd, kanskje 🙂. Var vel ingen som sa noe om at man burde dytte i seg dette ukentlig. Dadler i lakrispulver kan ikke jeg spise 🙂. Kan spise litt bær, men ikke frukt eller annet med mye fruktsukker. Sydhavsfrukter er fy-fy for oss diabetikere. Anonymkode: 878f5...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #10 Del Skrevet 5. november 2023 Søtsuget/cravings gir seg etterhvert, det er verst i begynnelsen. Lag dipp og råkost. Gulrot f.eks er en søtere grønnsak, som du kan dippe i hummus, guacamole, etc. Anonymkode: c1197...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå