AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Nå som jeg som skilt kvinne i 40-årene ser tilbake på hvordan jeg valgte mannen jeg giftet meg med, er det tydelig at det jeg valgte etter var en som jeg da tenkte kunne bli en god far til barna mine. Problemet med det, var at det manglet så mye, og han var jo slett ikke en mann jeg kunne leve resten av livet med. Innser jeg nå. Nå har jeg vært singel en stund, kjenner meg selv bedre, og begynner å kjenne på at jeg kan tenkte meg å finne en mann å leve denne delen av livet med. Og typen mann jeg nå ser etter er jo helt annerledes. Har lyst til å høre med dere damer i samme situasjon hvordan dere ser på denne forskjellen. Hva slags mann dere velger når dere velger for deres egen del. Anonymkode: fbdaf...940
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Ja takk, begge deler. Hadde vært uaktuelt å bli sammen med en mann ene alene for at han kan bli en god far. Det er også uaktuelt å bli sammen med en mann som jeg ellers finner attraktiv, men som ikke egner seg som far. Hvis det nå skulle blitt slutt mellom meg og mannen min (som dekker alt jeg skulle se etter i en mann og som far til mine barn), hadde jeg fortsatt hatt samme kriteriene selv om vi ikke skulle ha fått barn sammen, for jeg har barn fra før og trenger da en mann som fungerer i en farsrolle (og etter hvert bestefar). Nå ha jeg vært med mannen min i over 15 år og han dekker fortsatt alt jeg ønsker av en mann og far til mine barn. Skjønner egentlig ikke at det går å skille mellom disse to, bortsett fra i tenårene og tidlig 20-årene før barn er aktuelt. Anonymkode: b8cda...10a 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Det er flott at du tar deg tid til å reflektere over hva du virkelig ønsker i en partner. Når man er singel og kjenner seg selv bedre, kan man ha en klarere idé om hvilke kvaliteter og verdier man søker hos en partner. Det er viktig å finne noen som er kompatible med deg og som kan være en positiv tilvekst i livet ditt. Anonymkode: 304f6...b9e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er flott at du tar deg tid til å reflektere over hva du virkelig ønsker i en partner. Når man er singel og kjenner seg selv bedre, kan man ha en klarere idé om hvilke kvaliteter og verdier man søker hos en partner. Det er viktig å finne noen som er kompatible med deg og som kan være en positiv tilvekst i livet ditt. Anonymkode: 304f6...b9e Akkurat det er jeg enIg i. Anonymkode: 9b2d5...51b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Har du tenkt at en framtidig kjæreste ikke skal ha barn selv, ikke få barn med deg og/eller ikke forholde seg til dine barn? Anonymkode: f11a1...946
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Akkurat det er jeg enIg i. Anonymkode: 9b2d5...51b Det er viktig å finne noen som virkelig passer godt sammen med deg. Anonymkode: 304f6...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå