Gå til innhold

Hvilken type kjøkken? HTH, Sigdal, IKEA, Norema, Epoq, Kvik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig fornøyd med IKEA! De har det meste på lager så i teorien kan du jo få hele kjøkkenet levert på dagen, med unntak av benkeplater på spesialmål som produseres på ca. 4 uker. Kvaliteten er gull! 25 års garanti på systemet deres :) prisen er jo uten tvil markedets billigste (sett bort ifra at epok har 50% nå da). 

Anonymkode: b000b...ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 11/5/2023 at 2:35 PM, pedror said:

Hei.
Jeg er på jakt etter nytt kjøkken. Og som alltid er det en del å velge i.

Jeg ser på disse 6 leverandørene: HTH, Sigdal, IKEA, Norema, Epoq, Kvik.
Håper på å kanskje få et godt tilbud under black friday.

Jeg har erfaring med IKEA sitt kjøkken, det det er enkelt å sette opp, grei kvalitet og nokså rimelig.
Jeg ser nå Elkjøp med Epoq kjører 50% i disse dager. Jeg har lest at det kan være litt leveringsproblemer på Epoq og kanskje ikke det letteste å montere, men dersom det er halv pris er det aktuelt.

Har noen erfaring med noen av kjøkkenleverandørene? Jeg ønsker informasjon om:
* Levering
* PRIS
* Montering
* Kvalitet

Takk

Jeg har hatt nye kjøkken fra HTH, Sigdal, Ikea og Norema.

Ikea vinner på absolutt alt. HTH kommer på en god andre plass. Dyrere, enn Ikea. De har samme hengsler som Ikea, men litt større utvalg i breddene på skuffer og skap. 

Sigdal - grusom kundeservice. Dyrt og dårlig kvalitet, spesielt på maling. Den flasser fort, selv på dyre modeller.

Norema, helt ok, men vanvittig dyrt i forhold til hva du får.

Anonymkode: d3207...294

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har hatt Ikea og var veldig fornøyd med det, men, var ikke fornøyd med noen av hvitevarene (og det har toppmodell av alt). I tillegg hadde vi matt hvit på deler av kjøkkenet, og dette var praktisk talt umulig å få til å se rent ut. Fettflekker var umulig å få bort.
Har denne gangen gått for Aubo kjøkken fra Montér. Er til nå fornøyd med det. Veldig mange fine kjøkken, og når vi sammenlignet prisen med Ikea så er var di ikke så ulike. Hvitevarene var det som gjorde kjøkkenet fra Montér dyrt. 

Endret av Limbogirl
.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...