Gå til innhold

Hva er viktig når man skal se etter ett forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel en stund nå, men før det var jeg i datinglivet i mange år uten noe særlig seriøse langvarige forhold. Fant bare ingen det klaffet helt med, og der kjemien stemte over lengre tid. Jeg er kvinne i starten av 40-årene, med en sønn 50%. Jeg har svært liten familie ellers, noe som er veldig sårt for meg. Bor på en annen kant av landet enn det ene søskenet jeg har. Er redd for at det skal være negativt når man treffer noen, at jeg omtrent ikke har familie. I tillegg er jeg litt rolig og introvert, men føler behov for å finne en man kan ha det fint med, og skape en fremtid med. Har noen få men gode venner, men de har alle familier. Føler meg litt annerledes, og kjedelig. Hva er viktig å jobbe med nå som jeg snart skal ut i dating igjen?

Anonymkode: 2fa3d...dc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som du har en god forståelse av hva du leter etter i et forhold. Når du er klar for å begynne å date igjen, er det viktig å være deg selv og være stolt av den du er. Husk at det å ha en liten familie ikke definerer deg som person. Fokuser på å finne noen som verdsetter deg for den du er, og som deler dine verdier og interesser. Ta deg tid til å bli kjent med personen og bygg et solid fundament basert på gjensidig respekt og tillit. Vær åpen for nye opplevelser og stol på din egen intuisjon. Du er unik og spesiell på din egen måte, og den rette personen vil se og verdsette det.

Anonymkode: 9f2d9...476

Skrevet

Du er deg, ikke familien din. Det er deg potensielle partnere seg etter, ikke slekta di.
Å fungere greit sosialt er imidlertid positivt, så det å være en god venn kan være en bra investering :)
Du kommer til å trenge dem gjennom mange opp- og nedturer i livet, og skuffelser i datinglivet.
Det gjør deg mindre sårbar generelt, og det gir deg en god energi å bety noe for flere enn deg selv. Dessuten er sjansen for å finne kjærligheten større i sosiale nettverk enn på internett. Venners venner er ofte en start...
Vær obs på beilere som ser det som en fordel at du har lite nettverk; de kan være farlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...