AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Danskene har tatt dette litt lenger en her hjemme: Lingeri til kvinder | Trendsales: Secondhand fashion Hva synes du, er dette noe du kunne kjøpt/solgt i disse økonomisk vanskelige tider, eller er vi Norske for pripne til å kjøpe andres brukte undertøy? Anonymkode: 5fbe1...975
Kniv & gaffel Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Det er da fullt mulig å kjøpe undertøy på Finn også https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?product_category=2.71.3941.181 Jeg kunne godt ha kjøpt BHer eller strømpebukser på Finn så sant det er i min størrelse, men er skeptisk til å kjøpe truser. Å kjøpe BH via Finn er ikke for meg mer intimt enn singleter og T-skjorter. Det er mange som selger klær på Finn som er så godt som nye. Kanskje er det er et feilkjøp på nettet hvor fasongen eller størrelsen ikke passer, og det er vanskelig å få returnert plagget. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Jeg har kjøpt bh'er på finn.no. Hva er egentlig problemet med det? Truser får man ikke legge ut. Jeg la ut en uåpnet pakke Tufte truser, men den ble stoppet... 🙄 Anonymkode: aba05...7ad
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Det er definitivt en personlig preferanse når det gjelder å kjøpe eller selge brukte undertøy. Noen kan være komfortable med det, mens andre foretrekker å kjøpe nytt. Anonymkode: c66ee...00f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Ingen problem med å kjøpe brukte bher. Som regel er de ubrukte og selges fordi de ikke passer. Truser er nei Anonymkode: 67b1f...595
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Så ikke undertøy der. Foretrekker nytt undertøy. Men jeg har brukt undertøy jeg har arvet. Og jeg bruker opp det jeg kjøper. Nesten litt for lenge, da det ikke er helt uvanlig at de blir brukt lenge etter det er gått hull. Anonymkode: b6b95...528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå