Gå til innhold

Far begynner å søke på samvær, barnebidrag og foreldrefordeling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dette bety? Vi har ett greit forhold til tross for en baby som krever mye. Baby er 8 mnd. Her om dagen regnet han på hvor mye han måtte ut med i barnebidrag om det ble slutt. Idag kommer han og sier «helt sykt, jeg har bare rett på samvær 1 gang i uken og annen hver helt». Spurte åpenbart hvorfor han søker på dette, hvor han svarer at han «bare lurte».

Tenker han på å gå fra meg eller hva er grunnen? Er dette normalt å lure på? 

Anonymkode: a7938...e8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være lurt å ha en åpen og ærlig samtale med faren for å få klarhet i hans tanker og følelser.

Anonymkode: 9f2f3...f5a

Skrevet

Ofte blir det slutt mellom småbarnsforeldre i tiden der barna er under 2 år, rett og slett fordi det blir for mye. Da er det mange som synes å kan heller ha ungene sine annenhver uke er godt for da får dem annenhver uke til å gjøre det dem har lyst til.

Nå sier du ingenting om hvordan det er i deres forhold. Får han gjort ting han ønsker? Hobbyer? Trening? Osv.. Eller må han stille opp hjemme hele tiden?

Hvis han ikke får frihet til slike ting mens han er sammen med deg, så kan jeg fårstå at han begynner å tenke på å gå fra deg. For ja, ingen går inn på nav sin bidragskalkulator uten at dem har tenkt ut på forhånd å kanskje forlate partneren sin

Anonymkode: 62ff2...1e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

For ja, ingen går inn på nav sin bidragskalkulator uten at dem har tenkt ut på forhånd å kanskje forlate partneren sin

Joda, det har jeg gjort. Jeg har overhode ikke planer om å skille meg, men jeg har vært inne på bidragskalkulatoren. Jeg ble nysgjerrig etter at en kollega nevnte hvor mye hun får i bidrag.

Anonymkode: 6da73...bbf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Joda, det har jeg gjort. Jeg har overhode ikke planer om å skille meg, men jeg har vært inne på bidragskalkulatoren. Jeg ble nysgjerrig etter at en kollega nevnte hvor mye hun får i bidrag.

Anonymkode: 6da73...bbf

Men da er du vel ærlig med partneren din om at det er derfor du går inn på kalkulatoren hvis du sier du har gjort det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...