AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Er det noen som har testet denne nye serien fra Rituals? Hvordan lukter den, og hvilke produkter ville dere anbefalt? Vurderer å bestille, men får ikke luktet på forhånd da jeg ikke har Rituals i nærheten. Så håper noen kan beskrive litt Anonymkode: efe12...6eb
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 *Dytt*, Jeg har lurt på akkurat det samme og vurdert å bestille, men er også usikker på hvordan lukten er. Anonymkode: fccd7...93b
Jaane doe Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Skal snart bestille meg noen varer fra Rituals når jeg får lønn, mulig jeg bestiller og prøver fra den serien da så jeg kan komme tilbake her og prøve beskrive litt
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Den lukter mye! Men nå liker ikke nesa mi for mye lukt da. Det meste av rituals har for mye lukt for meg, får dundrende hodepine. Anonymkode: 25340...cd5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Jeg liker den godt. Har showergel og parfymen. Showergelen lukter ikke mye når du er ferdig i dusjen, som de fleste dusjsåper egentlig. Den er frisk og varm. Jeg klarer ikke å beskrive dufter, men ser at Rituals selv skriver at den inneholder sedertre, blomster, vanilje og plommer. Jeg vil nok si at den lukter friskt, blomster med den litt mer sterke sedertre duften. Parfymen lukter sterkere, der er sedertre mer fremtredende. Det er en duft som hverken er feminin eller maskulin, spennende og ulikt andre parfymer jeg pleier å bruke. Anonymkode: 2089f...50b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå