AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Noen her som har erfaring med dette glidemiddelet? Kjøpt på kondomeriet, skal visst matche PH til spermen og dermed ikke begrense spermens kapasitet. Syntes det virker rart, for glidemiddel vil vel uansett skape en "unaturlig" hinne for spermen å svømme i?😅 Anonymkode: 1e2aa...b39
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Jeg har dessverre ingen personlige erfaringer med det spesifikke glidemiddelet du nevner, men det høres interessant ut med tanke på å matche pH-verdien til spermen. Glidemidler som er laget for å være spermavennlige, er designet for å gi bedre forhold for sædcellene, slik at de kan svømme lettere. Anonymkode: 22514...0d7
Gjest Chicchi Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Det funket for oss! 😀 vi hadde prøvd aktivt å bli gravide i 8 mnd, og hadde bestemt oss for at vi skulle prøve en siste syklus før vi tok en pause. Kjøpte glidemiddel fordi sex hadde blitt litt rutine og jeg hadde vansker med å bli våt. Og bom, der satt spiret det kan såklart ha vært tilfeldig, men jeg vil tro at glidemiddelet hjalp spermiene med å flyte litt ekstra godt opp. kjøp og prøv, skader ikke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå