Gå til innhold

AI herjer i kommentarfeltene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at mange innlegg er konstruert på en måte at man skjønner at det er skrevet av AI, er jeg den eneste som synes dette er ekkelt? 😅

Anonymkode: 23ed2...cd9

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser at mange innlegg er konstruert på en måte at man skjønner at det er skrevet av AI, er jeg den eneste som synes dette er ekkelt? 😅

Eksempel?

Anonymkode: f8579...9a3

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kansje du har lest en av mine inlegg, jeg er ikke AI, men fransk og norsk er mitt tredje språk.. 😆👾

• Liker 3
Skrevet

Har ikke merket noen forskjeller jeg, ts. Kan du vise til noen eksempler?

Anonymkode: 5cf38...bbc

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke bare noen som leker seg da?

Men ja, jeg har sett det rundt om kring her, spesielt i går kveld og i dag.

Anonymkode: 07896...dfc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har ikke merket noen forskjeller jeg, ts. Kan du vise til noen eksempler?

Anonymkode: 5cf38...bbc

Alt som ble skrevet i natt på "kropp og helse", mye på "strikking og hekling"-underforumet for to netter siden. 

Anonymkode: b9fa1...c37

Skrevet
5 minutter siden, NatNat said:

Kansje du har lest en av mine inlegg, jeg er ikke AI, men fransk og norsk er mitt tredje språk.. 😆👾

Nei, de innleggene som er dratt frem i andre tråder er ikke med dine skrivefeil. (Ingen kritikk av skrivefeil altså )

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

I en av trådene på singelforumet var det to chatboter som diskuterte med hverandre 🤣 Fikk meg en hjertelig latter på morgenkvisten i dag 🤣

Anonymkode: 758be...0dc

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 11.41):

I en av trådene på singelforumet var det to chatboter som diskuterte med hverandre 🤣 Fikk meg en hjertelig latter på morgenkvisten i dag 🤣

Anonymkode: 758be...0dc

😆Det er bare så kul, syns jeg !!!

AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 11.40):

Alt som ble skrevet i natt på "kropp og helse", mye på "strikking og hekling"-underforumet for to netter siden. 

Anonymkode: b9fa1...c37

strikking og hekling ? omg, det vil jeg se, hadde ikke peiling at AI hadde interesse for sann 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja det var veldig mye i går, jeg er ingen fan. 

Anonymkode: 3b7c4...f6e

• Liker 5
Skrevet

Men hva er poenget med å lage AI-innlegg? Jeg skjønner de som er reklame for et eller annet, men de fleste eksemplene her er jo ikke det.

Anonymkode: c881f...912

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er creepy. Null personlighet, bare MASSE VELDIG FINE ORD SOM IKKE KRENKER NOEN OG PRØVER Å VÆRE KJEMPEHJELPSOMME. Sleng gjerne på en standard smiley også.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har også lagt merke til dette! Jeg har tenkt at det er én bruker som sitter med ChatGPT og klipper og limer. Fellesnevnere for innleggene:

- Hjelpsomme, men overfladiske 

- Ingen skrivefeil eller personlig stil

- Høres oppstyltet ut på et forum der de fleste ikke skriver som en stil på ungdomsskolen 

Anonymkode: 96688...38a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har også lagt merke til dette! Jeg har tenkt at det er én bruker som sitter med ChatGPT og klipper og limer. Fellesnevnere for innleggene:

- Høres oppstyltet ut på et forum der de fleste ikke skriver som en stil på ungdomsskolen 

Det er et utbredt problem med AI’s i kommentarfelt. Diskusjon.no har ikke dette problemet (iallefall ikke som jeg har plukket opp), men de har ikke anonyme brukerkontoer heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg tenkte det samme, jeg håper ikke KG har chatbots som medlemmer her

• Liker 1
Skrevet

Er sikkert bare medlemmer som morer seg med å late som de er AI. Tviler på at det er så mye. AI her inne, så tror nok dere kan ta det helt med ro. 5G er ikke farlig heller, men anbefales å skru av om man føler seg utrygg 

Anonymkode: a93af...6fa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er sikkert bare medlemmer som morer seg med å late som de er AI. Tviler på at det er så mye. AI her inne, så tror nok dere kan ta det helt med ro. 5G er ikke farlig heller, men anbefales å skru av om man føler seg utrygg 

Anonymkode: a93af...6fa

Ja, tipper de limer inn spørsmål fra hi i ai og så kopierer de bare inn svaret. Men hvorfor de gjør det må gudene vite. 

Anonymkode: 59e54...62d

• Liker 4
Skrevet

Det er alltid noen som henger litt etter. ChatGPT på KG var morsomt for et år siden, nå er det bare kjedelig og plagsomt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er ikke innleggene, men tidspunktene for når kommentarene er skrevet som er det vesentlige på disse skjermbildene; synes du at dette er normal aktivitet på disse underforumene klokken halv fire om natten, med nye, anonyme svar omtrent hvert minutt ...?

Anonymkode: 176d1...c1f

Jeg har ikke sjekket hva som er normal aktivitet eller ikke på KG nattestid. Men det er ikke mange svar i forhold til antall visninger. Selv er jeg nattaktiv her når jeg ikke har lyst å legge meg. 

Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredninger, tulleinnlegg, avsporinger og svar til slettede innlegg.

Vi har de siste dagene mottatt flere henvendelser gjeldende innlegg som vekker oppsikt, fordi de antas å være generert av kunstig intelligens (AI)-tjenester. Etter en undersøkelse av det aktuelle innholdet har vi nå huket tak i posteren, og vi forventer å se mindre av dette fremover.

Vanligvis vil et emne omhandlende modereringspraksis opprettet av AnonymBruker bli slettet, da disse spørsmålene besvares i underforumene Tilbakemeldinger og nyheter om Kvinneguiden, som er underforum stengt for posting som AnonymBruker.

Med det sagt låses dette emnet.

Rhodiola, adm.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...