AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Jeg vurderer å teste cleansing balm, men jeg får utrolig lett akne, så jeg er litt skeptisk. Er det noen som har akne hud som bruker cleansing balm? Ble huden verre? Jeg ser at de fleste cleansing balmene har en del akne trigger ingredienser. Hvilke merker er dere fornøyd med eller ikke fornøyd med? Jeg har sett på mange; elemis, clinique, inkey list..., men synes det er vanskelig å bestemme meg. Nå bruker jeg micellarvann etterfulgt av en vanlig rens, men har lyst å teste cleansing balm i stedet for micellarvann. Anonymkode: 98ea5...661
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Sverger til La Roche-Posay Effaclar H Iso-Biome rensekrem!!! Ble anbefalt fra hudlegen da jeg begynte på medikamentell behandling for acne, har fortsatt å bruke den og elsker den! Anonymkode: 38e34...002
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Ikke helt det du spør etter, men jeg har god erfaring med cleansing Oil i stedet for balm. Bruker Purito sin og har ikke reagert negativt på denne. Bruker først Purito cleansing Oil og deretter La roche sin effaclar rens. Anonymkode: 7d2ec...703
Maddy25 Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Denne er helt super, riktignok ikke balm. Men usikker om balm er tingen for deg, da.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Jeg sliter også med kviser og har en fet hudtype. Ble derfor frarådet å bruke cleansing balm, fordi det tetter porene veldig fort. Har nå brukt renseoljen til Clinique i noen måneder og er veldig fornøyd med den, da den ikke forverrer huden, snarere tvert imot 😊 Viktig å bruke en vannbasert rens etterpå for å få bort restene av oljerensen. Bruker "CeraVe Blemish Control cleanser" (morgen og kveld) og føler en forbedring på huden etter å ha begynt med disse 😊 Anonymkode: ed5aa...22a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 11.10): Sverger til La Roche-Posay Effaclar H Iso-Biome rensekrem!!! Ble anbefalt fra hudlegen da jeg begynte på medikamentell behandling for acne, har fortsatt å bruke den og elsker den! Anonymkode: 38e34...002 Bruker du den alene eller som første steg i rutinen? Jeg bruker sminke og solkrem hver dag og renser først med en cleansing balm og avslutter med en vannbasert rens. Anonymkode: b5041...b99
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 11.28): Ikke helt det du spør etter, men jeg har god erfaring med cleansing Oil i stedet for balm. Bruker Purito sin og har ikke reagert negativt på denne. Bruker først Purito cleansing Oil og deretter La roche sin effaclar rens. Anonymkode: 7d2ec...703 Bruker du La Roche-Posay Effaclar H Iso-Biome rensekrem? Og du bruker den som steg nr. 2? Anonymkode: b5041...b99
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bruker du La Roche-Posay Effaclar H Iso-Biome rensekrem? Og du bruker den som steg nr. 2? Anonymkode: b5041...b99 Ja, på morgenen renser jeg ansiktet med kun denne. På kvelden bruker jeg først Purito cleansing Oil og så La Roche rensekrem som steg nummer to. Anonymkode: 7d2ec...703
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, på morgenen renser jeg ansiktet med kun denne. På kvelden bruker jeg først Purito cleansing Oil og så La Roche rensekrem som steg nummer to. Anonymkode: 7d2ec...703 Skal bestille den asap. Sliter med akne og det er ingenting som hjelper. Bruker en cleansing balm som første steg, men leser her at det ikke er anbefalt. Anonymkode: b5041...b99
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, på morgenen renser jeg ansiktet med kun denne. På kvelden bruker jeg først Purito cleansing Oil og så La Roche rensekrem som steg nummer to. Anonymkode: 7d2ec...703 Takk for svar😊 Anonymkode: b5041...b99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå