Gå til innhold

Om å gi, få eller dele nytelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanker en søndag morgen…
Har sett noen diskusjoner rundt det å få og gi når det gjelder sex. Men er det egrntlig slik at vi får og gir eller handler det kanskje om å dele?

Min opplevelse av å gi nytelse:

Når vi koser og jeg begynner å kjærtegne henne med fingrene, og ser hun nyter.

Når jeg går ned på henne og munnen min møter det herlige kjønnet hennes, jeg kysser lett og lar tungen gå på «oppdagerferd». Hun vrir seg i vellyst.

Dette gir meg en følelse av nytelse fordi jeg merker hun nyter det jeg gjør. Hadde hun ikke respondert, hadde nok heller ikke jeg hatt noen glede av det. Hun elsker å bli slikket, da nyter jeg det også, hadde hun ikke likt det hadde ikke jeg slikket..

Så finner jeg frem en vibrator, er ved siden av henne og leker med vibratoren på henne, ser hvordan hun nyter, lar den gli over klitten og hun rykker til å kommer med herlige lyder, lar vibratoren gli inn i henne og se hvor hun nyter vibrasjonen inne i seg, lener meg frem og buker tunga på klitten, eller finner clitorisvibratoren frem, lar den være på klitten samtidig som den andre vibrerer i henne, hun kan ikke ligge ro nå. Dette ender alltid i at hun får en god orgasme.

Gleden og nytelsen brer seg i meg fordi jeg har gitt henne en god opplevelse.

Dermed deler vi på en måte hennes nytelse, fordi den gir meg glede og god følelse, gjør meg tent og jeg nyter at hun nyter.

Ofte er min «belønning» etter å ha behandlet henne slik. Hun setter seg over meg, smiler og visker «takk nå er det din tur», nyter å være i henne kjenne jeg beveger meg inne i henne fordi hun beveger seg mot meg. Nytelsen og spenningen jeg har fått med å se henne nyte min behandling, og nå når hun sitter over meg og gir tilbake, ender med en orgasme for meg også.

Det å gi henne nytelse, gir meg en nytelse ikke nødvendigvis fysisk, men mentalt der og da. Å se, høre og føle at hun virkelig nyter det jeg gjør med henne gir en god følelse av nytelse for meg.

Hvor vil jeg med dette innlegget, vel vet ikke helt. Kanskje innlegg i debatten på å få eller gi, gi og motta, dele gode opplevelser med partner.

Tenker derfor det ikke handler om å gi og få, men dele nytelse med hverandre, og ikke være så opptatt av hvem som «får eller gir» først eller sist, men være sammen om hverandres nytelse. Gleden av og nyte hverandre.
🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker likt som deg om dette, er hvit kvinne pusher 40 😅🤪 

Vi fører ikke noe regnskap eller turordning. Jeg elsker å gi han en blowjob daglig, forventer aldri noe tilbake. Bare det å gi han den orgasmen er deilig for meg, kjenne han komme i munnen min, se han vri seg og tærne krøller seg. Har vi tid og anledning blir det mer. Hvis ikke så var dette deilig nytelse for meg også.

Som når vi har vært ute på livet 8g han har drukket litt mye. Da kommer ikke han så lett, kanskje ikke i det hele tatt. Da tar jeg gladelig imot og kan få både 3, 4 og 5 orgasmer og vi har sex i timesvis og bare nyter hverandre.  

Vi har et godt sexliv synes jeg ❤️

Anonymkode: cbfed...923

• Hjerte 5
Skrevet

Takk for at dere deler ❤️.

Veldig inspirerende å lese om synes jeg.

Jeg tenker også slik som dere beskriver her ❤️. Viktig å gi hverandre gjensidig nytelse så kommer det av seg selv med rett partner 🔥

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg har hatt mange diskusjoner omkring dette med å gi og ta jeg også. Jeg er også opptatt av at han skal nyte mer enn bare min nytelse, når jeg nyter. Jeg ønsker at han skal nyte å slikke for sin egen del. Dersom min nytelse alene målet kan det bli kjedelig. Det er deilig når jeg kjenner at han virkelig forsyner seg grådig og jeg vet at han elsker det han gjør. 

Jeg tenker at det å bli slikket også er noe jeg kan gi til ham og kan kjenne den samme mentale nytelsen ved det som du forteller om fra din side. Nytelsen av å gi meg selv til ham. Den nytelsen er noe mer enn den fysiske, og noe mer enn at vi begge nyter hverandre. Det samme gjelder om han skal fingre meg eller bruke leketøy på meg. Jeg liker da best at hans mål ikke er å skulle gi meg orgasme, i alle fall ikke før om lang tid. Det beste er at han gjør det fordi han selv liker å se på det han gjør. 

Derfor har jeg tenkt mye på dette med å gi, ta. For jeg opplever at jeg gir noe, når jeg selv "får". Og jeg har lett lenge etter den mannen som skjønner den biten i det og som virkelig nyter for sin egen del også det psykiske i det å få stor tilgang på min kropp, og at det først og fremt ikke handler om orgasme. Først da kan jeg virkelig lene meg tilbake og nyte selv også. Og det er heldigvis ganske lett. 

Anonymkode: d04af...90d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har hatt mange diskusjoner omkring dette med å gi og ta jeg også. Jeg er også opptatt av at han skal nyte mer enn bare min nytelse, når jeg nyter. Jeg ønsker at han skal nyte å slikke for sin egen del. Dersom min nytelse alene målet kan det bli kjedelig. Det er deilig når jeg kjenner at han virkelig forsyner seg grådig og jeg vet at han elsker det han gjør. 

Jeg tenker at det å bli slikket også er noe jeg kan gi til ham og kan kjenne den samme mentale nytelsen ved det som du forteller om fra din side. Nytelsen av å gi meg selv til ham. Den nytelsen er noe mer enn den fysiske, og noe mer enn at vi begge nyter hverandre. Det samme gjelder om han skal fingre meg eller bruke leketøy på meg. Jeg liker da best at hans mål ikke er å skulle gi meg orgasme, i alle fall ikke før om lang tid. Det beste er at han gjør det fordi han selv liker å se på det han gjør. 

Derfor har jeg tenkt mye på dette med å gi, ta. For jeg opplever at jeg gir noe, når jeg selv "får". Og jeg har lett lenge etter den mannen som skjønner den biten i det og som virkelig nyter for sin egen del også det psykiske i det å få stor tilgang på min kropp, og at det først og fremt ikke handler om orgasme. Først da kan jeg virkelig lene meg tilbake og nyte selv også. Og det er heldigvis ganske lett. 

Når det kommer til slikking, jeg nyter å slikke henne, synes det er herlig. Men tror jo at det også er avhengig av hennes respons. Hvis hunn ikke hadde gitt utrykk for at hun nyter det, tror jeg ikke jeg hadde likt det kike bra heller.
Som du sier, er det netopp det å se hun nyter det jeg gjør med henne, det gir meg en indre nytelse. Vanskelig å beskrive synes jeg, men det er en utrolig deilig følelse i kroppen å se hun nyter det jeg gjør med henne

Skrevet

Dette forutsetter enighet om hverandres behov. Hvis begge får nytelse av at en er hovedfokus, så er jo det fint, men selv om jeg også er glad i å gi, så hadde det ikke vært å dele nytelse om hun ikke strakk seg etter å gi litt iblant også, hadde hun ikke gjort det, så hadde det føltes som hun egentlig ikke vil ha sex, men ønsker kun orgasme. Så her trenger begge fokus, selv om hun får mer enn meg 

Anonymkode: 58693...5ae

Skrevet

Jeg og samboer har nok veldig flaks som er så kompatible på hvordan vi vil ha det og på hva vi liker.

Jeg «gjør alt» med henne. Min ene, store turn on og glede ved sex, er hennes nytelse. Jeg er en utpreget «giver».

Hun er motsatt. Hun elsker at jeg «tar for meg». Hun er en utpreget mottager.

Jeg ønsker hverken BJ, håndjobb eller noe som helst fra henne. Å motta gir meg nesten ingen ting. Det er ikke noe jeg hverken trenger eller ønsker. Hun er bare glad for å slippe, og heller bare konsentrere seg om å nyte/motta.

Hun har minst en orgasme hver gang vi har sex. Jeg har orgasme kanskje 6 av 10 ganger, og det er de gangene vi avslutter sex med samleie. Orgasme/samleie er uviktig for min del.

Mange ganger snakket om hvor flaks det er at vi er i hver vår ende av denne skalaen.

Anonymkode: 34b4a...b26

• Liker 1
Skrevet
Geojak skrev (12 minutter siden):

Når det kommer til slikking, jeg nyter å slikke henne, synes det er herlig. Men tror jo at det også er avhengig av hennes respons. Hvis hunn ikke hadde gitt utrykk for at hun nyter det, tror jeg ikke jeg hadde likt det kike bra heller.
Som du sier, er det netopp det å se hun nyter det jeg gjør med henne, det gir meg en indre nytelse. Vanskelig å beskrive synes jeg, men det er en utrolig deilig følelse i kroppen å se hun nyter det jeg gjør med henne

Jeg ønsker meg nok at han liker det så god at min nytelse i å bli slikket er sekundær i det hele. Altså, det er selvsagt et pluss at jeg får nyte det, og at han kan slikke på en god måte, selvsagt er det et pluss. Men det aller beste er nesten det at jeg vet at han er sulten på meg, og at jeg vet han utelukkende for sin egen nytelse trenger å både se og smake på meg. Når jeg kjenner at han er rå, fordi han er veldig sulten på meg. Den biten tenner meg igrunn mer oppi det, enn selve orgasmen jeg får etter hvert. Hvis alt fokuser skal ligge på at han slikker riktig og gir meg riktig nytelse, da forsvinner mye av tiltrekningen i det for meg. 

Det er klart, at om jeg over hode ikke likte det er jo det en ting. Og selvsagt er det fint at han også er opptatt og liker min nytelse. Men for meg ligger den største nytelsen i at jeg vet jeg kan gi ham noe han elsker og kjenne at han kan glemme seg ut og bare forsyner seg uten å hele tiden tenke på meg. Det er godt. 

• Liker 1
Skrevet
Geojak skrev (2 timer siden):

Tanker en søndag morgen…
Har sett noen diskusjoner rundt det å få og gi når det gjelder sex. Men er det egrntlig slik at vi får og gir eller handler det kanskje om å dele?

Min opplevelse av å gi nytelse:

Når vi koser og jeg begynner å kjærtegne henne med fingrene, og ser hun nyter.

Når jeg går ned på henne og munnen min møter det herlige kjønnet hennes, jeg kysser lett og lar tungen gå på «oppdagerferd». Hun vrir seg i vellyst.

Dette gir meg en følelse av nytelse fordi jeg merker hun nyter det jeg gjør. Hadde hun ikke respondert, hadde nok heller ikke jeg hatt noen glede av det. Hun elsker å bli slikket, da nyter jeg det også, hadde hun ikke likt det hadde ikke jeg slikket..

Så finner jeg frem en vibrator, er ved siden av henne og leker med vibratoren på henne, ser hvordan hun nyter, lar den gli over klitten og hun rykker til å kommer med herlige lyder, lar vibratoren gli inn i henne og se hvor hun nyter vibrasjonen inne i seg, lener meg frem og buker tunga på klitten, eller finner clitorisvibratoren frem, lar den være på klitten samtidig som den andre vibrerer i henne, hun kan ikke ligge ro nå. Dette ender alltid i at hun får en god orgasme.

Gleden og nytelsen brer seg i meg fordi jeg har gitt henne en god opplevelse.

Dermed deler vi på en måte hennes nytelse, fordi den gir meg glede og god følelse, gjør meg tent og jeg nyter at hun nyter.

Ofte er min «belønning» etter å ha behandlet henne slik. Hun setter seg over meg, smiler og visker «takk nå er det din tur», nyter å være i henne kjenne jeg beveger meg inne i henne fordi hun beveger seg mot meg. Nytelsen og spenningen jeg har fått med å se henne nyte min behandling, og nå når hun sitter over meg og gir tilbake, ender med en orgasme for meg også.

Det å gi henne nytelse, gir meg en nytelse ikke nødvendigvis fysisk, men mentalt der og da. Å se, høre og føle at hun virkelig nyter det jeg gjør med henne gir en god følelse av nytelse for meg.

Hvor vil jeg med dette innlegget, vel vet ikke helt. Kanskje innlegg i debatten på å få eller gi, gi og motta, dele gode opplevelser med partner.

Tenker derfor det ikke handler om å gi og få, men dele nytelse med hverandre, og ikke være så opptatt av hvem som «får eller gir» først eller sist, men være sammen om hverandres nytelse. Gleden av og nyte hverandre.
🥰

Slik skal sex være. Gi og få nytelse eller som du skriver dele nytelse. 

Skrevet

Det høres ut som du virkelig nyter å gi nytelse til partneren din, og det er flott å kunne dele den gleden sammen! Når begge parter er åpne for å utforske og gi hverandre glede, kan det virkelig skape en dypere forbindelse og intimitet.😊

Anonymkode: 86afd...659

Gjest Mr. Ron
Skrevet

Herlig tema om gi hverandre nytelse! Har opplevd når jeg gir henne massasje (både utenpå og inni), at jeg selv kan få utløsning, bare ved å se henne nyte. 

I natt fikk hun en herlig sterk orgasme ved penetrering. Jeg var litt for oppspilt/sliten for å få selv. Men på morgenkvisten sørget hun for at jeg også fikk. Senere på dagen har hun fått massasje på nakke og rygg. Vi synes det er herlig gi hverandre nytelse!

Skrevet

Jeg tror de som har det beste sexlivet er de som deler nytelsen. Hadde jeg ikke fått høre og se hans nytelse når jeg suger, så hadde jeg ikke gjort det. Å suge en som ligger der og anstrenger seg for å puste normalt og ikke  stønne er rett å slett en nedtur. 
Samme gjelder han.. Jeg vet at han nyter å slikke meg og blir skikkelig opphisset av det. At jeg lager lyder, beveger meg og blir klissvåt er lykken for han.

Å ha sex med en egoist som kun tenker på egen orgasme er en nedtur, og jeg skjønner at man blir oppgitt og lei da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...