AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Hvordan fungerer det? Har problemer på vinteren at det blir is på innsiden av bilen. Hjelper dette mot det? Anonymkode: 94e68...5a9
Pappi Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 En ting som hjelper men som jeg ikke gidder styre med lenger er å legge en stor strømpe eller lignende fylt med kattesand i bilen. Denne må da tas inn og tørkes med gjevne mellomrom.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Pappi skrev (1 minutt siden): En ting som hjelper men som jeg ikke gidder styre med lenger er å legge en stor strømpe eller lignende fylt med kattesand i bilen. Denne må da tas inn og tørkes med gjevne mellomrom. Men hjelper en sånn duggfjerner som man f eks kjøper på biltema? Anonymkode: 94e68...5a9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Kjør på med varmeapparat ala syden varme og når du parkerer så åpne opp alle dørene så lufta blir helt byttet ut i bilen, la det stå ppent litt. Hjelper mye. Anonymkode: 8d738...a3a 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hjelper en sånn duggfjerner som man f eks kjøper på biltema? Anonymkode: 94e68...5a9 Hjelper bedre med vanlig antibac, det også hindrer dugg. Anonymkode: 8d738...a3a
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Jeg har med hell brukt en slik billig fuktsluker fra biltema og den gjør jobben den.
C-girl Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hjelper en sånn duggfjerner som man f eks kjøper på biltema? Anonymkode: 94e68...5a9 Ja det vil hjelpe, men du bør finne årsaken til at det er fukt i bilen. Husk også å bruke ac året rundt, det hjelper godt ved at ac tørker luften som kommer inn i bilen.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #8 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hjelper bedre med vanlig antibac, det også hindrer dugg. Anonymkode: 8d738...a3a Hva mener du? Hva skal jeg gjøre med antibac? Anonymkode: 94e68...5a9
Discosanta Skrevet 5. november 2023 #9 Skrevet 5. november 2023 Bruker ei slags pølse fylt med silicongel som kjøpte på Biltema for en billig penge. Den får plass i hylla i passasjerdøra. Den fungerer greit om vinteren når jeg drar snø inn i bilen.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #10 Skrevet 5. november 2023 Discosanta skrev (18 minutter siden): Bruker ei slags pølse fylt med silicongel som kjøpte på Biltema for en billig penge. Den får plass i hylla i passasjerdøra. Den fungerer greit om vinteren når jeg drar snø inn i bilen. Link? Anonymkode: 94e68...5a9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11 Skrevet 5. november 2023 Du har fått gode svar allerede. Duggfjerner/kattesand/en balje med salt fjerner umiddelbar fukt. Men du må endre atferd også. Varm opp - luft ut fukten. Bruk ACen. Aldri slå av viften. Når du går inn i bilen, prøv å sparke av mest mulig snø. Er bilen fortsatt fuktig etter alle disse tiltak, må du nesten sjekke for lekkasjer - både utenfra og inn, men også fra varmeapparatet. Anonymkode: 4fe59...c0a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå