Gå til innhold

Vi har enda ikke kysset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møttes 2 ganger, men enda ikke kysset. Har gått tur første gangen og spist middag på restaurant. Han har kjørt meg hjem og hentet meg. Men han skrev etter daten: takk for hyggelig kveld. Så sa jeg, takk likeså. Hadde litt lyst til å kysse deg. Da sa han  det hadde vært fint, vi får drikke litt vin. Han gir også lite komplimenter på utseendet.

vi har generelt lite fysisk kontakt; men han vil møtes igjen. Og tar kontakt hver dag for å spørre om hvordan dagen har vært. Føler mest han behandler meg som ei vennine eller datter

Anonymkode: 980f9...6bd

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hmmm. Jeg føler at å kline er helt ok tidlig. Det avgjør mye for min del om det er mer kjemi en vennskap. Jeg har et fysisk kjærlighets språk🤷🏻‍♀️

Skrevet

Han venter vel på klarsignal fra deg da. Helt vanlig at menn er litt nølende angående sånt, da fallhøyden er stor.

Anonymkode: bba2d...b67

• Nyttig 1
Skrevet

Skjønner han godt jeg. Når man treffer helt nye mennesker kan det vanskelig å tolke alle signalene og man er ekstra forsiktig med å ikke tråkke over noen grenser. 

Jeg tenker du kan være like mye frempå om du vil kysse som det han er. 

Liker du han godt kan du jo se det an noen dater til?

Anonymkode: 54094...34d

• Liker 1
Skrevet
WhisperingWind skrev (1 time siden):

Hmmm. Jeg føler at å kline er helt ok tidlig. Det avgjør mye for min del om det er mer kjemi en vennskap. Jeg har et fysisk kjærlighets språk🤷🏻‍♀️

Kan signere på denne...må være en sexy mann jeg har lyst til å kline med da ❤️

Skrevet

Gratulerer, du har møtt en gentleman.

Hvis du savner kyss, så ta initiativ neste gang? To treff er ikke så mye.

Ikke alle mennesker har komplimenter som sitt kjærlighetsspråk.  Hvis du vil ha en mann som gir deg komplimenter hele tiden, så er han kanskje feil for deg?

Anonymkode: 099bf...e25

Skrevet

Det høres ut som om dere har et fint vennskap, men det kan være lurt å åpne opp for en samtale om forventninger og følelser. Kanskje han er litt usikker på hvordan du føler, så det kan være nyttig å være tydelig med dine ønsker og behov.

Anonymkode: c5a5c...029

Skrevet

Er litt i samme situasjon selv, bare som mann. Har datet 3 ganger med tur, middag osv. Jeg føler ikke at det er helt åpning fra hennes side om noe fysisk, ennå, og at jeg isåfall hadde måttet trenge meg på. Føler at at det er en såpass intim ting å ta initiativ til, som mann. Man har tross alt bare pratet sammen i noen svært få timer av livet, selv om det virker som om man går godt overens. 

Her vil hun iallefall fortsette å møtes, så jeg antar at hun er noe interesse der, iallefall, og at det vil føles mer naturlig etterhvert. Men om damer ikke tar direkte initiativ selv, så hadde nok mange menn satt pris på at dere gjorde dere litt "tilgjengelig", med kroppsspråket. Tydelig øyekontakt og smil, åpen holdning osv.

Anonymkode: ec732...4d1

Skrevet

Men TS har jo faktisk også gitt uttrykk for at hun ønsket et kyss, så blir jo også litt annerledes. Isåfall hadde jeg tatt mer tydelig initiativ, neste gang.

Anonymkode: ec732...4d1

Skrevet

Når han kommenterer at dere får ta litt vin, tolker jeg det som at han og har lyst til å kysse men er litt for forsiktig til å ta første steg.

Anonymkode: 4161f...72d

• Nyttig 2
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Har møttes 2 ganger, men enda ikke kysset. Har gått tur første gangen og spist middag på restaurant. Han har kjørt meg hjem og hentet meg. Men han skrev etter daten: takk for hyggelig kveld. Så sa jeg, takk likeså. Hadde litt lyst til å kysse deg. Da sa han  det hadde vært fint, vi får drikke litt vin. Han gir også lite komplimenter på utseendet.

vi har generelt lite fysisk kontakt; men han vil møtes igjen. Og tar kontakt hver dag for å spørre om hvordan dagen har vært. Føler mest han behandler meg som ei vennine eller datter

Anonymkode: 980f9...6bd

Kanskje han er uerfaren?

Om han ikke har erfaring på hvordan man går frem her kan det være litt skummelt for han. Pleide å være sånn selv da jeg var tidlig i tyveårene:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...