AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Hei, Våknet i dag og fikk brunlig utflod på papiret da jeg tørket meg.. Har også hatt litt lette mensmurringer. Symptomer utenom er ømme bryster og fortoppelse. Hadde aldri brun utflod i min første graviditet og tenker at dette ikke går veien. Skal til legen førstkommende uke, så får sjekket både HCG og eventuelt henvisning til ultralyd. Har noen erfaringer å dele? Anonymkode: 6116a...e88
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Jeg hadde småblødninger fra uke 12-16, uten smerter (kun tidvis lette mensmurringer). Alt har sett bra ut på begge UL😊jeg er nå i uke 20 og har sluttet å blø. Anonymkode: ab682...57c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 brun utflod kan være normalt i svangerskapet og kan ha ulike årsaker. Det er best å få det sjekket av en profesjonell for å få riktig informasjon og veiledning. Anonymkode: d660d...601
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Jeg hadde litt mørkt blod i starten. Har en frisk gutt på 7 her ved meg nå. Sjekk med legen:) Anonymkode: a177d...ec9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Hei! Er nå i uke 7, men i uke 6+3 fikk jeg også lys brun utflod med ganske mye mensenmurringer. Jeg var heldig og hadde time til ultralyd noen dager senere, men var utrolig redd og tenkte dette var en MA. Men der så vi et lite riskorn med et bankende hjerte:) Jordmor sa at implantasjonsblødning kan komme litt "senere" enn vanlig hos noen, og at det som regel ikke var noe å bekymre seg for. Nå har det gitt seg hos meg. Så prøv å ha litt is i magen!:) Anonymkode: 8d7e7...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå