Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Våknet i dag og fikk brunlig utflod på papiret da jeg tørket meg.. Har også hatt litt lette mensmurringer. Symptomer utenom er ømme bryster og fortoppelse. Hadde aldri brun utflod i min første graviditet og tenker at dette ikke går veien. Skal til legen førstkommende uke, så får sjekket både HCG og eventuelt henvisning til ultralyd. 

Har noen erfaringer å dele? 

Anonymkode: 8274c...595

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hadde en del brunlig utflod når jeg var rundt uke 6 og MYE mensmurringer den første tiden. Det har gått helt fint (tredje trinester nå). Har opplevd brunlig utflod i ettertid også. Masse lykke til fremover 🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Har opplevd det før da jeg var 5-6 uker på vei. Mistet begge gangene 😕 Men har hørt flere tilfeller hvor det også går helt bra. Så lenge blødningen ikke tar seg opp hadde jeg prøvd å ikke bekymre meg. Lettere sagt enn gjort men.

Anonymkode: 0b4e7...b07

• Hjerte 1
Skrevet

jeg forstår at du er bekymret. Det er viktig å huske at brun utflod kan være normalt i tidlig graviditet og kan skyldes implantasjonsblødning eller hormonelle endringer.

Anonymkode: a8fda...1ec

• Hjerte 1
Skrevet

Uff, Føler med deg💔 Var hos legen denne uken pga en blødning etterfulgt av brun spotting. Legen mente det måtte være spontanabort, men har ikke hatt noen undersøkelser (det var visst ikke vanlig så tidlig (6 uker), og heller ikke nødvendig). Venter bare på svar på hCG i blodprøven for å få en «bekreftelse», for jeg klarer ikke helt å legge fra meg muligheten om at det gikk bra likevel, selv om det er usannsynlig. For min del var det jo ikke bare spotting sånn som du har. Så lenge det ikke kommer mer blod tror jeg du kan ha gode sjanser! Håper du får en ultralyd, for å fjerne usikkerheten. 

Anonymkode: e3da4...dda

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...