Daisy-love Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Hei! Jeg aner ikke hva det heter på norsk, og heller ikke om jeg skriver i rett emne, men det er sånne poser, gjerne med kompresjon som en bruker når en pakker. Kan brukes både hjemme og på reise. Er genialt for å skille mellom ulike typer klær, og med kompresjon får en mer plass. Jeg ser spesifikt etter sånne med glidelås for kompresjon, ikke noen som en må ha støvsuger til. Er noe ala de på bildet, men de med kompresjon har normalt to glidelåser som på bilde nr 2. Finner på litt alternative sider, inkludert wish, samt veldig dyre på norske sider. Jeg vil helst kjøpe fra norsk side, og heller betale litt ekstra og kunne ha dem over tid. Likevel greit om de ikke koster en formue. Noen som har personlig erfaring med noe de er fornøyd med? Evt kan dele hva de ikke har vært fornøyde med så jeg kan styre unna de. Takk for hjelpen 😊
Bigote Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 (endret) https://www.travelstuff.no/categories/pakk-smart De holder til i Oslo, og er kjempegreie og fokuserer på kvalitet. Siden drives av veldig erfarne folk når det kommer til pakkeløsninger. Kjøpte blandt annet de oransje pakkekubene, og de har holdt etter et års bruk. Glidelåsene er like gode som da jeg kjøpte dem selv om jeg har fylt disse ganske godt. Har kjøpt mye annet fra dem og har faktisk ikke hatt noen dårlige erfaringer med noe. Toalettmappene fra Opsrey er helt fantastiske! PS: Jeg hverken jobber for disse eller blir betalt for å reklamere for dem Endret 5. november 2023 av Bigote 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 "Pakkeposer" på norsk kan også kalles "pakkebager" eller "pakkevesker". Jeg har ikke personlig erfaring med spesifikke merker, men noen populære merker for slike poser med kompresjon er Eagle Creek, Osprey og Gonex. Du kan sjekke norske nettbutikker som XXL, Fjellsport eller Outnorth for å finne et utvalg av pakkeposer med kompresjon😊 Anonymkode: 50e32...1ae 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Daisy-love skrev (12 timer siden): Hei! Jeg aner ikke hva det heter på norsk, og heller ikke om jeg skriver i rett emne, men det er sånne poser, gjerne med kompresjon som en bruker når en pakker. Kan brukes både hjemme og på reise. Er genialt for å skille mellom ulike typer klær, og med kompresjon får en mer plass. Jeg ser spesifikt etter sånne med glidelås for kompresjon, ikke noen som en må ha støvsuger til. Er noe ala de på bildet, men de med kompresjon har normalt to glidelåser som på bilde nr 2. Finner på litt alternative sider, inkludert wish, samt veldig dyre på norske sider. Jeg vil helst kjøpe fra norsk side, og heller betale litt ekstra og kunne ha dem over tid. Likevel greit om de ikke koster en formue. Noen som har personlig erfaring med noe de er fornøyd med? Evt kan dele hva de ikke har vært fornøyde med så jeg kan styre unna de. Takk for hjelpen 😊 IKKE kjøp de oransje som du har bilde av her. Jeg hadde disse, og de revnet på første tur. Fikk igjen på garantien da. Legg litt penger i det, og kjøp noe som har sterke sømmer. Anonymkode: 5c24d...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): "Pakkeposer" på norsk kan også kalles "pakkebager" eller "pakkevesker". Jeg har ikke personlig erfaring med spesifikke merker, men noen populære merker for slike poser med kompresjon er Eagle Creek, Osprey og Gonex. Du kan sjekke norske nettbutikker som XXL, Fjellsport eller Outnorth for å finne et utvalg av pakkeposer med kompresjon😊 Anonymkode: 50e32...1ae +1 på Osprey. Solid merke. Anonymkode: 5c24d...1ad 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: +1 på Osprey. Solid merke. Anonymkode: 5c24d...1ad Ja, Osprey er virkelig et solid merke! De lager kvalitetsprodukter som varer lenge. Anonymkode: 50e32...1ae 2
Daisy-love Skrevet 6. november 2023 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): IKKE kjøp de oransje som du har bilde av her. Jeg hadde disse, og de revnet på første tur. Fikk igjen på garantien da. Legg litt penger i det, og kjøp noe som har sterke sømmer. Anonymkode: 5c24d...1ad Tusen takk! Jeg tok bare et vilkårlig bilde på Google for å vise hva jeg mente. Osprey kjenner jeg til, og de har mye bra. Tusen takk for tips fra alle her 😊
Bigote Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 (endret) 16 hours ago, AnonymBruker said: IKKE kjøp de oransje som du har bilde av her. Jeg hadde disse, og de revnet på første tur. Fikk igjen på garantien da. Legg litt penger i det, og kjøp noe som har sterke sømmer. Anonymkode: 5c24d...1ad Rart. Helt motsatt erfaring. Sømmene og glidlåsene funker fint og disse er laget for at du kan henge dem opp på knagger. Noe jeg gjør. Endret 6. november 2023 av Bigote
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå