LILLELULL Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Hei. Jeg å samboer har forsøkt over 2 år å bli gravide. Det har vert 1 spontanabort. Jeg skal til utredning for og operere bort muskelknuten Ila denne måneden. Men igår fant jeg ut at jeg er gravid. Noen som har erfaring? Redd dette også skal ende i spontanabort eller skader på foster.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Det beste du kan gjøre er å ta godt vare på deg selv, følge legens råd og være åpen om dine bekymringer. Husk at hver graviditet er unik, og det er ingen garanti for hva som vil skje. Prøv å fokusere på det positive og ta en dag av gangen. Mange kvinner har lykkelige og sunne graviditeter etter en spontanabort. Anonymkode: aa80c...b26 1
LILLELULL Skrevet 5. november 2023 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det beste du kan gjøre er å ta godt vare på deg selv, følge legens råd og være åpen om dine bekymringer. Husk at hver graviditet er unik, og det er ingen garanti for hva som vil skje. Prøv å fokusere på det positive og ta en dag av gangen. Mange kvinner har lykkelige og sunne graviditeter etter en spontanabort. Anonymkode: aa80c...b26 Takk for svar ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 1 hour ago, LILLELULL said: Takk for svar ❤️ Selvfølgelig! Ingen problem❤️ Anonymkode: aa80c...b26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå