Gå til innhold

Butplug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner på tanken om å prøve butplug. Hva sier dere med erfaring? Er det like pirrende som jeg tror?

Anonymkode: 46a0c...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenner på tanken om å prøve butplug. Hva sier dere med erfaring? Er det like pirrende som jeg tror?

Mann eller dame?

Det kan utløse intens nytelse og intense orgasmer for spesielt han.

Anonymkode: 94801...a16

• Nyttig 1
Skrevet

Kommer an på pluggen. Kanskje du bør gå for krok isteden. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

er du mann eller dame

Skrevet

Hvis du er interessert, kan det være lurt å starte med en mindre størrelse og bruke glidemiddel for å gjøre opplevelsen mer behagelig.

Anonymkode: 65249...d79

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker iblant plugg i det daglige, hjemme, butikken, i juleselskap, hente i barnehagen etc 😄

Vi har ofte analsex også (oftere enn vaginalt og oftest flere ganger i uken) så jeg er litt fiksert på rumpe også da 😄

Men bruk glidemiddel, helst silikonbasert fordi hvis du skal ta den ut etter endel timer så har både spytt og vannbasert tørket inn, silikonbasert holder seg glatt. 

Det føles godt å gå rundt med plugg og når man plutselig kommer på at jeg har en plugg i rumpa på butikken så føler man seg jo litt "tøs" 😄

Anonymkode: 3599e...bf7

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Vil bare legge til at du ikke bør gå for en plugg med en liten, rund base. Disse er ikke så trygge i bruk som de med avlang base.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg bruker iblant plugg i det daglige, hjemme, butikken, i juleselskap, hente i barnehagen etc 😄

Vi har ofte analsex også (oftere enn vaginalt og oftest flere ganger i uken) så jeg er litt fiksert på rumpe også da 😄

Men bruk glidemiddel, helst silikonbasert fordi hvis du skal ta den ut etter endel timer så har både spytt og vannbasert tørket inn, silikonbasert holder seg glatt. 

Det føles godt å gå rundt med plugg og når man plutselig kommer på at jeg har en plugg i rumpa på butikken så føler man seg jo litt "tøs" 😄

Åh, akkurat slik jeg har lyst til og. Elsker analsex og stimulering av rumpa. Er nok ei lita tøs jeg og 😉 Takk for supre tips!

• Nyttig 3
Skrevet
feliek54 skrev (9 timer siden):

er du mann eller dame

Jeg er kvinne.

Skrevet

Kjæresten min fikk prøve flere typer, men for henne ga det ikke så veldig mye. Hun liker bedre stimuliet av ut og inn analt. 

For min egen del får jeg heller ikke de oppskrytte orgasmene av noe i rumpa. Det beste er aktiv massasje av prostata, med passe dildo, eller finger. Rimming er ofte like intenst. 

Anonymkode: da601...a1c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er kvinne.

ok  jeg ville finne en plug som er lit tykkere der du får den inn og så tynn som mulig ytterst der du har ring muskel. Kan nok hende du liker men men treffer prostata med plugg

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det kan være litt pirrende i ny og ne. Ville kjøpt et lite nybegynner sett fra kondomeriet, sinful, etc. og testet hvordan det føltes og om det i det hele tatt var noe for deg. Disse settene er ikke så store og har litt forskjellige varianter. Liker du det, så kan man kanskje investere i noe dyrere/flottere når du også vet mer hva du liker. Liker du ikke, så har du iallfall prøvd og heller ikke brukt all verdens penger på det med dette nybegynner-settet. 

Og for all del - bruk glidemiddel ;) 

Anonymkode: a27ff...07e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Buttplugger er veldig digg:-)
Har du ikke prøvd, så er det absolutt verdt å prøve, bare husk glidemiddel og ikke stress med å få den inn i starten.

• Liker 1
Skrevet

Vi finner ingen buttplugg som holder seg inne i mannen når han tar meg. Noen som har tips? 

Anonymkode: bafaa...d37

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi finner ingen buttplugg som holder seg inne i mannen når han tar meg. Noen som har tips? 

Anonymkode: bafaa...d37

Erfaringen er at stilken må være så tynn at ringmuskelen får lukke seg skikkelig rundt den. Jeg har disse: https://www.sinful.no/p/sinful-sailor-triple-buttplugg-sett/1019251

Det er egentlig bare den største som blir brukt, siden de er litt små. Den holder seg på plass, selv med lange økter. 

Anonymkode: da601...a1c

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 5.51):

Lite tips mtp at sexleketøy er veldig dyre. Dra på matbutikken, kjøp Gilde kjøttpølser eller falukorv, en pakke kondomer, og når du kommer hjem slenger du en pølse i mikroen i ca 30 sekunder for at den skal bli lunken.

Da er det bare å tre på en kondom og kose seg! Ikke bruk agurk eller banan, de kan ikke varmes i mikroen slik som pølsene kan.

Anonymkode: 3f358...e8c

• Nyttig 1
Skrevet
On 11/5/2023 at 5:14 PM, AnonymBruker said:

On 11/5/2023 at 11:02 PM, AnonymBruker said:

Åh, akkurat slik jeg har lyst til og. Elsker analsex og stimulering av rumpa. Er nok ei lita tøs jeg og 😉 Takk for supre tips!

Fader asså, hvor finner man dere?? 😅😅🤩😍🥵

Så deilige dere er! Herlig tanke at kanskje hun flotte foran i kassa på Rema går med plugg 😮‍💨🤩

• Hjerte 2
Skrevet
kjekkfyr skrev (3 timer siden):

Fader asså, hvor finner man dere?? 😅😅🤩😍🥵

Så deilige dere er! Herlig tanke at kanskje hun flotte foran i kassa på Rema går med plugg 😮‍💨🤩

Vi kan være over alt… 😉 

Ikke nødvendigvis hun flotte foran kassa, men den «grå musa» rett bak deg i køen… 🙄😅😉

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi kan være over alt… 😉 

Ikke nødvendigvis hun flotte foran kassa, men den «grå musa» rett bak deg i køen… 🙄😅😉

Minst like herlig det 😍😘

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi kan være over alt… 😉 

Har hatt min beste opplevelse med en «grå mus». Grå mus skal ikke undervurderes

Endret av CIM
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...