Gå til innhold

Ok å "bare" gi datter lappen i 18 års gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter som blir 18 til våren og ønsker seg lappen. Jeg tenkte å kjøpe en kjørepakke til henne som koster 27 000 kr, i 18års presang. Pakken inneholder alt hun trenger av det obligatoriske+ oppkjøringen og 10 kjøretimer. Hun har kjørt mye med sin far så jeg tror hun greier det innenfor disse timene. Problemet er bare at her vi bor så er det liksom vanlig å gi lappen til barna sine da de er 18 år bare fordi det er lurt og ha lappen. Samme var det med konfirmasjon da fikk alle bunad bare fordi bunad er fint og konfirmere seg i, det var liksom ikke gaven. Jeg føler meg derfor fattig og gjerrig ift til disse foreldrene når jeg gir disse tingene til mitt barn som gave og ikke bare gir fordi det er gøy og ha. Så bør jeg føle meg kjip? Eller er gaven stor nok?

Anonymkode: 17c5c...ea6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok og gi lappen i presang da har hun noe i fremtiden også som kan minnes deg 😉

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, du bør absolutt ikke føle deg kjip! Gaven du planlegger å gi datteren din er en fantastisk og generøs gave. Det er viktig å huske at hver familie har forskjellige tradisjoner og økonomiske muligheter. Det er ikke nødvendig å sammenligne deg med andre foreldre. Det viktigste er at du gir en gave som du mener vil glede og hjelpe datteren din. Hun vil sikkert sette stor pris på det!

Anonymkode: c2abd...eaf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...