Gå til innhold

Han kalte meg hore etter å ha selv flasha pikken sin på meg ! 😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bare hjem til en gutt og han flasha på meg helt randomt, og jeg synes det var veldig respektløst så jeg sa "du har liten pikk" også begynte han å kalle meg hore osv, jeg gikk selvsagt hjem og blokkerte han overalt. Men nå i ettertid begynner jeg å bli skikkelig sur på meg selv for å ha latt noen kalle meg det, hvordan skal han vise pikken, men jeg er altså hora? Hæ, det gir bare ikke mening. Æsj for en ekling. Jeg har tenkt til å snitche til alle vennene hans hva han har gjort , fordi planen var bare at vi skulle se film sammen og tegne, og plutselig viser han pikken uten mot min vilje deretter kaller meg hore hahahaha fyf. Slår han meg tilbake hvis jeg slår han imorra? Jeg er redd jeg mister kontroll og tar mine sinne problemer over på han

Anonymkode: ea071...d96

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

(forresten han hadde også liten pikk, så det jeg sa stemte)

• Liker 1
Skrevet

Det høres virkelig ubehagelig ut det du opplevde! Det er forståelig at du er sint og frustrert over situasjonen. Det er viktig å prioritere din egen sikkerhet og velvære. Å ta hevn eller bruke vold er ikke en god løsning. Det kan være lurt å snakke med noen du stoler på, som kan gi deg støtte og veiledning gjennom denne vanskelige tiden. Ta vare på deg selv!

Anonymkode: e092a...060

Skrevet

Høres ut som det ligger mer bak her som du ikke forteller, eller at det er helt elendig kommunikasjon mellom dere, fra begge sider.

Om du har gitt han forhåpninger, gjort han innbilsk, eller antydet noe, for så å slenge tilbake at han har liten pikk, så kan kanskje det dorklare hvorfor han sa hore tilbake. Ikke at det er greit, men prøver bare å skjønne hva som ligger bak. For disse tingene kommer ikke bare helt ut av det blå.

For meg høres det ut som det har vært en misforståelse, og at følgende har skjedd:

Han har trodd at du ville ha sex, han tolker det som at du har hintet til det, derfor tar frem pikken. Det er selvsagt ikke greit, men for meg høres det ut som det er det som har skjedd.

Når han har tatt den fram kommenterer du at den er liten. Han tolker det som at du har plutselig ombestemt deg fordi den var for liten for deg. For slik han hadde forstått situasjonen ønsket du sex helt frem til han viste deg pikken.

Han tror derfor du har ombestemt deg, og kaller deg derfor for hore fordi han tror du har avvist han fordi han hadde liten pikk.

Så her er hva som kan skje, du kan fortelle det til alle vennene dine, og du kan være sikker på at helvete vil bryte løs. Hvilke side tror du han forteller, dersom du begynner å snakke. Da fremstiller han vel deg i et verst mulig lys, og lager et rent helvete.

Derfor vil jeg anbefale deg til å vente til at du har roet deg ned og fått dette på avstand. For handler du på impuls nå, så kan du fort miste kontrollen som du sier. Vent derfor, få det litt på avstand, og vei nøye hva du skal gjøre.

Det han gjorde er absolutt ikke greit. Blotting kan bøtelegges og straffes med fengsel inntil ett år. Hvis du skal gjøre noe med det, så gå heller den veien, fremfor å legge det ut for alle vennene dine. Men da må du være sikker på at du har ditt på det rene, og at det du skriver her er helt sant.

Anonymkode: 4aec4...60b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ut som det ligger mer bak her som du ikke forteller, eller at det er helt elendig kommunikasjon mellom dere, fra begge sider.

Om du har gitt han forhåpninger, gjort han innbilsk, eller antydet noe, for så å slenge tilbake at han har liten pikk, så kan kanskje det dorklare hvorfor han sa hore tilbake. Ikke at det er greit, men prøver bare å skjønne hva som ligger bak. For disse tingene kommer ikke bare helt ut av det blå.

For meg høres det ut som det har vært en misforståelse, og at følgende har skjedd:

Han har trodd at du ville ha sex, han tolker det som at du har hintet til det, derfor tar frem pikken. Det er selvsagt ikke greit, men for meg høres det ut som det er det som har skjedd.

Når han har tatt den fram kommenterer du at den er liten. Han tolker det som at du har plutselig ombestemt deg fordi den var for liten for deg. For slik han hadde forstått situasjonen ønsket du sex helt frem til han viste deg pikken.

Han tror derfor du har ombestemt deg, og kaller deg derfor for hore fordi han tror du har avvist han fordi han hadde liten pikk.

Så her er hva som kan skje, du kan fortelle det til alle vennene dine, og du kan være sikker på at helvete vil bryte løs. Hvilke side tror du han forteller, dersom du begynner å snakke. Da fremstiller han vel deg i et verst mulig lys, og lager et rent helvete.

Derfor vil jeg anbefale deg til å vente til at du har roet deg ned og fått dette på avstand. For handler du på impuls nå, så kan du fort miste kontrollen som du sier. Vent derfor, få det litt på avstand, og vei nøye hva du skal gjøre.

Det han gjorde er absolutt ikke greit. Blotting kan bøtelegges og straffes med fengsel inntil ett år. Hvis du skal gjøre noe med det, så gå heller den veien, fremfor å legge det ut for alle vennene dine. Men da må du være sikker på at du har ditt på det rene, og at det du skriver her er helt sant.

Anonymkode: 4aec4...60b

Jaja, det jeg skrev her er helt sant, ble jo veldig sjokkert da han tok frem pikken fordi det var veldig uforventet og forvirrende. Men før han tok frem pikken drev han å sa han var kåt, og jeg avviste han da også, sa at jeg ikke var komfortabel med dette og at han burde slutte, også trodde jeg at han hadde skjønt det, han virker normal for 10 min også begynte han å flashe.

Skrevet

Hadde du reagert annerledes om det var snakk om et såkalt "dicpick" ?

Skrevet
ThereGoesBob skrev (Akkurat nå):

Nei æsj det er like ille

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det høres virkelig ubehagelig ut det du opplevde! Det er forståelig at du er sint og frustrert over situasjonen. Det er viktig å prioritere din egen sikkerhet og velvære. Å ta hevn eller bruke vold er ikke en god løsning. Det kan være lurt å snakke med noen du stoler på, som kan gi deg støtte og veiledning gjennom denne vanskelige tiden. Ta vare på deg selv!

Anonymkode: e092a...060

Er du en AI..?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
MacadamiaNut skrev (7 minutter siden):

Er du en AI..?

Hvorfor spør du?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor spør du?

Fordi det tydeligvis FLORERER av AI’s i kommentarfeltene. Skal mennesker av kjøtt og blod bli gitt råd fra maskiner, eller hva mener du..?

Endret av MacadamiaNut
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
MacadamiaNut skrev (Akkurat nå):

Fordi det tydeligvis FLORERER av AI’s i kommentarfeltene. Skal mennesker av kjøtt og blod bli gitt råd fra maskiner, eller hva mener du..?

Nei men spør du pga måten det ble skrevet på, som virker ai? Det finnes vel ikke maskiner som svarer på kommentarfeltet i kg?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei men spør du pga måten det ble skrevet på, som virker ai? Det finnes vel ikke maskiner som svarer på kommentarfeltet i kg?

Jo.. dessverre så gjør det det. Bare prøv å google «Ai + kommentarfelt»

Jeg vil dette til livs, synes det er helt på trynet.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
ThereGoesBob skrev (1 time siden):

Blotting er straffbart, om det er på nett eller i virkeligheten. Men det er mer truende i virkeligheten enn på nett. Så at TS reagerte er ikke rart. Rart at noen menn er så primitive at de ikke skjønner bedre enn at slik atferd er avtennende…

Skrevet
MacadamiaNut skrev (7 minutter siden):

Jo.. dessverre så gjør det det. Bare prøv å google «Ai + kommentarfelt»

Jeg vil dette til livs, synes det er helt på trynet.

Men de kommer jo ikke til å svare ja eller nei av at du spør om de er ai? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men de kommer jo ikke til å svare ja eller nei av at du spør om de er ai? 

Nei, men det gjør kanskje forumet og folk generelt, mer oppmerksom på problemet..(?)

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Se på skjermbildene i denne tråden; den voldsomme aktiviteten i ellers halvdøde underforum beviser at dette åpenbart er AI-generert:

Anonymkode: b405e...310

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Svarte i feil tråd☺️

Endret av MacadamiaNut
Skrevet

Du opplevde noe jeg vil tørre å påsi at er ganske normalt. Menn kommer med skjellsord om du avviser dem. Derfor ble du kalt hore.

Ville bare ignorert hele fyren, og ikke sagt noe før eventuelt folk spørr. Da kan du si at han kalte deg hore fordi du ikke tok han på tissen.

Skrevet

Det må jo være verdens minst logiske skjellsordbruk. Du er hore fordi du IKKE vil ligge med ham?

Anonymkode: 07e60...6bc

• Liker 1
Skrevet

Dette er en naturlig vanlig måte man beskytter seg på, det vil si og ta igjen med renter og prøve å såre like mye tilbake. Ikke legg for mye i dette, da lar du hans hersketeknikk vinne. Han vil kun prøve å såre deg like mye som han synes han ble såret. (Flashing av penis er ikke greit, og god kommentar!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...