AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Med fare for rotete innlegg så advarer jeg om at jeg nettopp er kommet fra fest. En fest jeg gledet meg til, for endelig skulle jeg få gassen i bånn med jobbcrushet mitt -trodde jeg.. Greia er at vi har flørtet i noen måneder, klint på sommerfest med jobben osv. Senest for 14 dager siden sendte han mld hvor det sto at han skulle ønske jeg var hos han. Så i dag skulle jeg sette inn støtet, pyntet og sminket meg etter alle kunstens regler, men han overså meg fullstendig, hadde kun øyne for en ny dame. Tøff som jeg var så ønsket jeg ham lykke til med hun nye, men det knuser hjertet mitt.. Skjønner at det eneste jeg kan gjøre er å gå videre, men hvordan kan man gå fra så varm til kald på bare 2 uker? 🥺 Anonymkode: 02a61...d4d 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Bare slapp av, om 2 uker er hun nye flørtende uinteressant også. Noen er bare sånn, mest sannsynlig fordi de kun ønsker bekreftelser selv. Anonymkode: d2fa4...03f 10 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare slapp av, om 2 uker er hun nye flørtende uinteressant også. Noen er bare sånn, mest sannsynlig fordi de kun ønsker bekreftelser selv. Anonymkode: d2fa4...03f "nye flørten" skulle det stå. Anonymkode: d2fa4...03f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "nye flørten" skulle det stå. Anonymkode: d2fa4...03f Ja det blir interessant å følge med, kjenner iallefall at jeg ikke gleder meg til på gå på jobb lengre, gidder iallefall ikke gi han mer oppmerksomhet.. Anonymkode: 02a61...d4d 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Det er virkelig sårt når noen mister interessen så raskt. Det kan være vanskelig å forstå hvordan følelsene kan endre seg så raskt. Noen ganger er det bare slik at folk endrer seg eller finner interesse andre steder. Det viktigste nå er å fokusere på deg selv og ta vare på ditt eget hjerte. Du fortjener noen som virkelig setter pris på deg. Ta deg tid til å helbrede og finne noen som virkelig fortjener deg. 💔 Anonymkode: 54c7e...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 2 ting 1, han følte det ikke fra starten av så nei han gikk ikke fra varm til kald, han var ikke interessert fra starten av som du tror bare lata som 2. Han gjør det med vilje for å få din reaksjon eller se selvom det ikke virker sånn, så om jeg hadde vært deg hadde jeg ikke ønsket han lykke til eller brydd meg om han, hadde oversett han som luft, men betyr ikke at du trenger å virke trist eller sur. Anonymkode: c3532...511
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 2 ting 1, han følte det ikke fra starten av så nei han gikk ikke fra varm til kald, han var ikke interessert fra starten av som du tror bare lata som 2. Han gjør det med vilje for å få din reaksjon eller se selvom det ikke virker sånn, så om jeg hadde vært deg hadde jeg ikke ønsket han lykke til eller brydd meg om han, hadde oversett han som luft, men betyr ikke at du trenger å virke trist eller sur. Anonymkode: c3532...511 Ja det er nok veien å gå på jobb framover - å behandle han som luft.. Anonymkode: 02a61...d4d 2 3
Serafin Skrevet 5. november 2023 #8 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Med fare for rotete innlegg så advarer jeg om at jeg nettopp er kommet fra fest. En fest jeg gledet meg til, for endelig skulle jeg få gassen i bånn med jobbcrushet mitt -trodde jeg.. Greia er at vi har flørtet i noen måneder, klint på sommerfest med jobben osv. Senest for 14 dager siden sendte han mld hvor det sto at han skulle ønske jeg var hos han. Så i dag skulle jeg sette inn støtet, pyntet og sminket meg etter alle kunstens regler, men han overså meg fullstendig, hadde kun øyne for en ny dame. Tøff som jeg var så ønsket jeg ham lykke til med hun nye, men det knuser hjertet mitt.. Skjønner at det eneste jeg kan gjøre er å gå videre, men hvordan kan man gå fra så varm til kald på bare 2 uker? 🥺 Anonymkode: 02a61...d4d Det høres nesten ut som om det var du som klinte med statsråd Sigbjørn Gjelsvik på den sommerfesten... 😆😁 1
Magwen Skrevet 5. november 2023 #9 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Med fare for rotete innlegg så advarer jeg om at jeg nettopp er kommet fra fest. En fest jeg gledet meg til, for endelig skulle jeg få gassen i bånn med jobbcrushet mitt -trodde jeg.. Greia er at vi har flørtet i noen måneder, klint på sommerfest med jobben osv. Senest for 14 dager siden sendte han mld hvor det sto at han skulle ønske jeg var hos han. Så i dag skulle jeg sette inn støtet, pyntet og sminket meg etter alle kunstens regler, men han overså meg fullstendig, hadde kun øyne for en ny dame. Tøff som jeg var så ønsket jeg ham lykke til med hun nye, men det knuser hjertet mitt.. Skjønner at det eneste jeg kan gjøre er å gå videre, men hvordan kan man gå fra så varm til kald på bare 2 uker? 🥺 Anonymkode: 02a61...d4d Gammel er du/han. Kan hende han begynner å jakte på deg igjen om ei stund. Hadde jeg vært deg så finn deg en og gjør han sjalu. Da får han smake sin egen medisin 🌻
LadeJarl Skrevet 5. november 2023 #10 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 2 ting 1, han følte det ikke fra starten av så nei han gikk ikke fra varm til kald, han var ikke interessert fra starten av som du tror bare lata som 2. Han gjør det med vilje for å få din reaksjon eller se selvom det ikke virker sånn, så om jeg hadde vært deg hadde jeg ikke ønsket han lykke til eller brydd meg om han, hadde oversett han som luft, men betyr ikke at du trenger å virke trist eller sur. Anonymkode: c3532...511 Alternativ 2 er kvinnetaktikk, ingen mann gidder bruke tid på sånt 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. november 2023 #11 Skrevet 5. november 2023 Jobb crush er vanlig. Og noen ganger er det mest spennende og erotisk fremfor reelle dype følelser. Og sånt har en tendens til å gå over. Hadde definitivt bare latt det gå og tenkt det var gøy så lenge det varte. Hadde han virkelig vært interessert hadde han bedt deg ut på date.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #12 Skrevet 5. november 2023 Ooooki, hvem vet hva som feiler denne karen, en ting er sikkeert, her er det noe psykologiske spill og sånn ute og går, han er fullstendig klar over hva som nettopp skjedde og hvordan han overser deg. Gå videre og ikke involver deg mer med ham, se på det som at du gikk klar en kule. Anonymkode: 5abe8...50c 1 1
navlelo Skrevet 5. november 2023 #13 Skrevet 5. november 2023 Virker som han skal gå igjennom de fleste kvinnelige på jobben din. Det sier mer om han enn deg og dette er over. hev hodet og gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #14 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Med fare for rotete innlegg så advarer jeg om at jeg nettopp er kommet fra fest. En fest jeg gledet meg til, for endelig skulle jeg få gassen i bånn med jobbcrushet mitt -trodde jeg.. Greia er at vi har flørtet i noen måneder, klint på sommerfest med jobben osv. Senest for 14 dager siden sendte han mld hvor det sto at han skulle ønske jeg var hos han. Så i dag skulle jeg sette inn støtet, pyntet og sminket meg etter alle kunstens regler, men han overså meg fullstendig, hadde kun øyne for en ny dame. Tøff som jeg var så ønsket jeg ham lykke til med hun nye, men det knuser hjertet mitt.. Skjønner at det eneste jeg kan gjøre er å gå videre, men hvordan kan man gå fra så varm til kald på bare 2 uker? 🥺 Anonymkode: 02a61...d4d En som raskt bytter interesse vil du ikke ha allikevel. Tenk om du ble med ham noen måneder og virkelig fikk store håp og følelser for så å bli byttet ut. Bra for deg at det skjedde før enn senere. Han er ikke noe å ha. Anonymkode: 71957...971 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #15 Skrevet 5. november 2023 WhisperingWind skrev (1 time siden): Jobb crush er vanlig. Og noen ganger er det mest spennende og erotisk fremfor reelle dype følelser. Og sånt har en tendens til å gå over. Hadde definitivt bare latt det gå og tenkt det var gøy så lenge det varte. Hadde han virkelig vært interessert hadde han bedt deg ut på date. Ikke enig. Er mange som finner hverandre på jobb. Anonymkode: d2fa4...03f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #16 Skrevet 5. november 2023 Kyssing på sommerfest og flørting, høres ut som noen har hatt det gøy og søkt spenning. Høres jo ikke så seriøst ut dersom det er en ny fra Jobb han er opptatt av,elle hadde han truffet en annen et annet sted? Når det sagt skjønner jeg at du føler deg skuffet og lei. Aldri gøy å oppleve en avvisning når man tror man har noe på gang❤️ Anonymkode: 9ee99...3b2
TLR Skrevet 5. november 2023 #17 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 2 ting 1, han følte det ikke fra starten av så nei han gikk ikke fra varm til kald, han var ikke interessert fra starten av som du tror bare lata som 2. Han gjør det med vilje for å få din reaksjon eller se selvom det ikke virker sånn, så om jeg hadde vært deg hadde jeg ikke ønsket han lykke til eller brydd meg om han, hadde oversett han som luft, men betyr ikke at du trenger å virke trist eller sur. Anonymkode: c3532...511 Eller at han faktisk er en player
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #18 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Med fare for rotete innlegg så advarer jeg om at jeg nettopp er kommet fra fest. En fest jeg gledet meg til, for endelig skulle jeg få gassen i bånn med jobbcrushet mitt -trodde jeg.. Greia er at vi har flørtet i noen måneder, klint på sommerfest med jobben osv. Senest for 14 dager siden sendte han mld hvor det sto at han skulle ønske jeg var hos han. Så i dag skulle jeg sette inn støtet, pyntet og sminket meg etter alle kunstens regler, men han overså meg fullstendig, hadde kun øyne for en ny dame. Tøff som jeg var så ønsket jeg ham lykke til med hun nye, men det knuser hjertet mitt.. Skjønner at det eneste jeg kan gjøre er å gå videre, men hvordan kan man gå fra så varm til kald på bare 2 uker? 🥺 Anonymkode: 02a61...d4d TS her igjen. Når jeg i edru tilstand reflekterer over situasjonen så skjønner jeg godt hvordan jeg havnet her. Jeg har nemlig ikke klart å vise fysisk gjensidig interesse i edru tilstand, er for sjenert til det. Har bare klart å flørte på melding. De gangene han sendte mld og skrev at han skulle ønske jeg var hos han - ja da skulle jeg jo bare dratt til han! Jeg skjønner godt at han ikke gidder å vente på meg som må drikke meg til mot for å tørre å være fysisk nær.. Anonymkode: 02a61...d4d 1
Andro Skrevet 5. november 2023 #19 Skrevet 5. november 2023 Det har ingenting med deg eller din adferd å gjøre, ts. Det er bra at du ikke dro til ham, og det var heller ikke det han ønsket. Han ville bare leke med hodet ditt, og nyte jakten, og at han fikk tak på deg. Veldig mange som flørter er ikke interessert i å sjekke opp noen. De trenger bare en bekreftelse på at de har draget. Når noen svarer opp med å returflørte så er er de ikke interessante lenger. Jakten er over, og de går videre. Den eneste fornuftige måten å takle slike situasjoner på er nullkontakt. Ikke svar på flørtemeldinger, om han dukker opp igjen. Forhold deg profesjonelt og korrekt overfor vedkommende på jobben, som overfor alle andre kolleger. Ikke vis følelser, ikke under noen omstendighet. Da vil du bli utnytta og dumpa på nytt. Det er en naturlov. 3 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. november 2023 #20 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke enig. Er mange som finner hverandre på jobb. Anonymkode: d2fa4...03f Les igjen. Står ikke noe om aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå