Gå til innhold

Hadde du fått deg kjæreste dersom dere ikke kunne ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det var slik at alle plutselig ikke kunne ha sex imorra ellers dør de, hadde du da giddet å skaffe deg kjæreste når du vet dere aldri kan ha sex, eller hadde du fått deg kjæreste og ikke brydd deg?

Anonymkode: 0b22f...912

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår at sex er viktig for mange mennesker i et romantisk forhold, men det er ikke det eneste som definerer et forhold. Kjærlighet, kommunikasjon, felles interesser og støtte er også viktige elementer. Om jeg hadde fått meg kjæreste og visste at vi ikke kunne ha sex, ville jeg fortsatt fokusert på å bygge et sterkt og meningsfullt forhold basert på disse andre aspektene. Det er mange måter å uttrykke kjærlighet og intimitet på som ikke involverer sex.

Anonymkode: e9e8a...f0d

• Hjerte 2
Skrevet

Er det eneste jeg har opplevd, så ja. 

Anonymkode: 7ed27...297

Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet. Da kan jeg like gjerne være alene. 

K61

Anonymkode: eeda1...019

Gjest Angry Man
Skrevet

Man kan ha et like intimt og meningsfyllt forhold uten sex -tror jeg. ;) 

Har ikke prøvd det selv altså. Men det som virkelig føles intimt i et forhold er for meg ikke sexen primært. Det er de hverdagslige tingene som å holde hånd, legge hodet på skulderen til, holde rundt, sove sammen med og lignende.  Den følelsen man får av simpelthen å være med personen man er 100% komfortabel med og glad i og disse enkle gestene er for meg viktigere en selve sexen. -tror jeg. ;) 

Jeg hadde ihvertfall valgt bort sexen hvis jeg måtte velge mellom sex og den intimiteten som følger av et langt forhold. 😊

Skrevet

Ser ikke noe poeng i noen av delene. Det er ikke nødvendig med kjæreste eller sex.

Anonymkode: 7be73...4aa

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns på ingen måte sex definerer et forhold (for meg). Det er moro, intimt, fint og alt det, men hadde jeg ikke kunnet hatt den delen hadde jeg ikke tatt det så tungt. Jeg er i forhold for å ha en person å støtte meg på, og som kan støtte seg på meg. Noen å dele livet med, opp og ned turer. Noen som gjør små ting som å gå tur med hunden, lage mat, se på tv, om til øyeblikk jeg setter pris på. Sex er bare en liten bonus oppi det hele, som jeg fint hadde gitt opp om jeg måtte

Anonymkode: 71b32...dfd

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser ikke noe poeng i noen av delene. Det er ikke nødvendig med kjæreste eller sex.

Hvorfor ikke? Vil du ikke ha noen å holde hender med / se film og ha det koselig med ?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke? Vil du ikke ha noen å holde hender med / se film og ha det koselig med ?

Ser ikke poenget med det, nei. Se film og ha det koselig trenger man da ikke med noen andre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser ikke poenget med det, nei. Se film og ha det koselig trenger man da ikke med noen andre?

Vil du ikke få følelser for noen å bli forelska? Det er jo også mindre ensomt

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vil du ikke få følelser for noen å bli forelska? Det er jo også mindre ensomt

Nei, det føles bare invaderende og ødeleggende. Man får ikke være i fred. Jeg trives med å være i fred, og orker ikke et innpåslitent menneske som ikke vil la kroppen min være i fred og som tror at h*n har rett til å blande seg inn i livet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...