Gå til innhold

Er jeg den eneste som er redd hele tiden på at kjæresten mister interesse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller h*n man holder på.

Jeg er ofte redd for om de mister følelser eller interesse for meg om jeg gjør det og det, ble bedt hjem til han jeg liker, men er redd om jeg sier ja og går og henger med han at han vil tro jeg er lett og derfor miste interesse, siden jeg ikke ga han noe å løpe etter. (Når jeg sier dette mener jeg ikke sex, bare henge sammen på rommet hans) det er mange slike tanker, disse tankene får meg til å slutte å gjøre ting som jeg egt vil fordi jeg er redd den andre mister interesse for meg. Noen andre som føler slik? Hva kommer dette av? 

Anonymkode: 0be71...02b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår godt hva du mener. Det er ikke uvanlig å være redd for at kjæresten eller personen man liker kan miste interesse. Disse tankene kan komme av usikkerhet og frykt for å bli avvist. Det er viktig å huske på at et sunt forhold handler om gjensidig tillit og respekt. Kommunikasjon er nøkkelen! Snakk åpent med partneren din om dine bekymringer og følelser. Det kan bidra til å skape trygghet og forståelse mellom dere. Husk at du er verdifull akkurat som du er, og den rette personen vil sette pris på deg uansett.

Anonymkode: e8c2e...b6d

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...