AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Del Skrevet 4. november 2023 Har sett på Jane Eyre på Nationalteateret og ble fascinert av både oppsetning og musikk. Noen som vet hvilken sang det er som brukes i avslutningsscenen? Anonymkode: 36461...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #2 Del Skrevet 4. november 2023 Her burde ditt første instinkt vært google, min venn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Her burde ditt første instinkt vært google, min venn.. Det var første instinkt. Når det ikke virket prøver jeg her. Anonymkode: 36461...e73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #4 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var første instinkt. Når det ikke virket prøver jeg her. Anonymkode: 36461...e73 Nå har jeg googlet, og jeg forstår hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 4. november 2023 #5 Del Skrevet 4. november 2023 Antar det er den samme som i den engelske versjonen Brave Enough For Love Bare på norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Del Skrevet 4. november 2023 Menelaos skrev (5 minutter siden): Antar det er den samme som i den engelske versjonen Brave Enough For Love Bare på norsk Takk, men jeg tenkte ikke på musikalen, men på Nationalteaterets oppsetning, hvor de bruker sanger fra ulike artister. Anonymkode: 36461...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #7 Del Skrevet 4. november 2023 Kanskje du kan sjekke med Nationalteateret direkte for å få informasjon om sangen? Anonymkode: 50074...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #8 Del Skrevet 5. november 2023 Spillelista fra National ligger på Spotify Anonymkode: 36a0e...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #9 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Spillelista fra National ligger på Spotify Anonymkode: 36a0e...e9f Tusen takk - helt perfekt! Anonymkode: 36461...e73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå