AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Var gravid for 5 uker siden, og tok utskraping nå for 1 uke siden. Hadde veldig angst for narkosen så var noen tøffe dager som trigga en del stress i meg. Har siste uka følt en følelse jeg har hatt før. Får noen sånne øyeblikk på 1 sekund her og der hvor jeg føler en følelse som er litt rar. Føles slik som det gjør om man gruer seg til noe eller får sjokk, litt sånn sommerfugl i magen, men negativt ish.. Det er ikke smertefullt, men vet ikke om det er angst/stress eller om det kan være refluks/brystbrann etc? Har noen hatt dette? Føler jeg får luftboble som kommer opp rett etterpå innimellom iallefall. Og har litt vondt i magen, treg mage osv.. Føler jeg mister pusten i 1 sekund men det går over med en gang. Noen erfaring med noe lignende? Beste måten æ forklare det på er når man plutselig får en sånn sjokkfølelse i magen på en måte, gruer seg.. eller som adrenalin når man får angst. Aner ikke noen annen måte å forklare det på😅Kan det være en muskel som er spent i mage/rygg? Anonymkode: 8279c...8a8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Det høres ut som du har hatt en tøff tid med narkosen og utskrapingen. Det kan være at følelsene du opplever nå er en kombinasjon av angst, stress og kroppens reaksjon på det du har gått gjennom. Det kan også være relatert til fordøyelsesproblemer som refluks eller brystbrann. Det beste er å snakke med legen din for å få en mer nøyaktig vurdering og eventuell behandling. Ta vare på deg selv og sørg for å få den støtten du trenger! 🌸 Anonymkode: 26785...cc1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå