Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann i et langdistanseforhold med en kvinne. I begynnelsen snakket vi mye og ofte (tekst og telefon), men vi har begge hatt en veldig stressende høst og det har gått ut over hvor ofte vi har snakket sammen. Jeg har sagt til henne at jeg behøver at vi snakker oftere, og mer meningsfulle samtaler enn 15 minutters samtaler om hva vi har gjort. Hun har sagt hun skjønner det, og det må vi få til, og så skjer det likevel ikke selv om hun forsikrer meg om at hun elsker meg. Likevel avstresser hun med spilling online, og det plager meg at de hun spiller med sannsynligvis vet mer om dagen hennes og hvordan hun har det enn jeg gjør.

Jeg skjønner at spilling er en ypperlig metode for å avstresse når man er stressa ellers, men jeg føler likevel at jeg havner litt vel langt nede på prioriteringslita. Er jeg kravstor?

Kan legge til at sexen når vi har vært sammen har fulgt samme kurve...

Anonymkode: 3f5fc...724

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lidenskap er å bo på samme sted. Liver er mer. 

Skrevet

Det høres ut som du føler deg litt oversett og savner mer kvalitetstid med kjæresten din. Det er viktig å kommunisere åpent og ærlig om dine behov og bekymringer. Prøv å finne en balanse som fungerer for begge, der dere kan sette av tid til å snakke og koble på en dypere måte. Det er også viktig å huske at hver person har forskjellige måter å slappe av på, så prøv å forstå hennes behov også. Kommunikasjon er nøkkelen, så fortsett å snakke sammen om dette og finn en løsning som begge er fornøyde med.

Anonymkode: 2b38f...52a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...