AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Jeg er selv klarsynt, men etter jeg fikk barn for litt over et år siden har det stokket seg for meg. Jeg fikk en kraftig fødselsdepresjon. Videre har det dukket opp andre diagnoser i tillegg. Er pr i dag 100% sykemeldt. Underveis har jeg naturligvis lukket meg totalt og ser ikke pr akkurat nå. Jeg har bare en ekkel følelse på at jeg er på vei utfor et stup, ned i en avgrunn jeg ikke kommer opp av. Frykter bl.a å ende som ufør. Noen som ser noe? Veldig takknemlig for svar ❤️ Anonymkode: a1877...842 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Hei. Jeg leser tarot og jeg ser hva du mener. Det er ikke en avgrunn i din fremtid, men alt som har skjedd har slått deg skikkelig i bakken og jeg kjenner følelsen din. Du har flere kort for å søke støtte og snakke med folk, ikke være redd for å spørre rundt og stille spørsmål med hva du føler, har det og hvorfor. Jeg ser ikke at du blir varig ufør av dette, men jeg ser kurven det har gått i, og det kommer til å gå oppover igjen. Den gnisten du mistet, fotfestet, følelsen av å være på plass i eget liv er på vei tilbake til deg. Om du så ender på uføretrygd så er det bare et steg i papirmøllen, det betyr ikke at du forblir der eller ikke blir bedre, ting blir bedre for deg, det ser jeg. Det vil ta tid å falle på plass, og du har fått det hardt og ble slått over ende, men du kommer til å få mer kontroll og komme sterkere tilbake. Jeg har vanskelig for å beskrive følelser jeg får av å lese kortene, men jeg ser deg, og jeg ser deg tilbake på bena. Anonymkode: 6a8e7...a92 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei. Jeg leser tarot og jeg ser hva du mener. Det er ikke en avgrunn i din fremtid, men alt som har skjedd har slått deg skikkelig i bakken og jeg kjenner følelsen din. Du har flere kort for å søke støtte og snakke med folk, ikke være redd for å spørre rundt og stille spørsmål med hva du føler, har det og hvorfor. Jeg ser ikke at du blir varig ufør av dette, men jeg ser kurven det har gått i, og det kommer til å gå oppover igjen. Den gnisten du mistet, fotfestet, følelsen av å være på plass i eget liv er på vei tilbake til deg. Om du så ender på uføretrygd så er det bare et steg i papirmøllen, det betyr ikke at du forblir der eller ikke blir bedre, ting blir bedre for deg, det ser jeg. Det vil ta tid å falle på plass, og du har fått det hardt og ble slått over ende, men du kommer til å få mer kontroll og komme sterkere tilbake. Jeg har vanskelig for å beskrive følelser jeg får av å lese kortene, men jeg ser deg, og jeg ser deg tilbake på bena. Anonymkode: 6a8e7...a92 Tusen takk for utfyllende svar ❤️ Det stemmer at jeg har blitt slått helt ut av alt som har dukket opp. Men, som du sier har jeg mennesker i livet mitt - og ikke minst et svært godt hjelpeapparat i helsevesenet som tar meg på alvor. Betryggende å høre at kurven vil peke opp og gnisten komme tilbake! Når det gjelder ufør delen skremmer det meg litt at du nevner det som en mulighet på veien. Av det lille jeg greier å få opp selv virker det uunngåelig - jeg håper jeg ser feil. Det er jo noe i det du sier, et steg i papirmølle behøver ikke bety varig uførhet. Takk igjen, velsigne deg ✨ Anonymkode: a1877...842 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tusen takk for utfyllende svar ❤️ Det stemmer at jeg har blitt slått helt ut av alt som har dukket opp. Men, som du sier har jeg mennesker i livet mitt - og ikke minst et svært godt hjelpeapparat i helsevesenet som tar meg på alvor. Betryggende å høre at kurven vil peke opp og gnisten komme tilbake! Når det gjelder ufør delen skremmer det meg litt at du nevner det som en mulighet på veien. Av det lille jeg greier å få opp selv virker det uunngåelig - jeg håper jeg ser feil. Det er jo noe i det du sier, et steg i papirmølle behøver ikke bety varig uførhet. Takk igjen, velsigne deg ✨ Anonymkode: a1877...842 Godt å høre at du er ivaretatt og støttet, jeg ser deg ikke som ufør, langt derfra, men grunnen til at jeg nevner det er at hvis det skjer at du får uføretrygd så er det for en periode bare. Men om det skjer så ikke fall mer sammen og se det som et nederlag, bruk heller den ekstra tiden og fortsett på den veien du kommer til å være på hvis det skjer. Tenk at det bare er et steg på veien. Alt godt til deg, ta en dag av gangen og vær god mot deg selv, dette går seg til. Anonymkode: 6a8e7...a92
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Godt å høre at du er ivaretatt og støttet, jeg ser deg ikke som ufør, langt derfra, men grunnen til at jeg nevner det er at hvis det skjer at du får uføretrygd så er det for en periode bare. Men om det skjer så ikke fall mer sammen og se det som et nederlag, bruk heller den ekstra tiden og fortsett på den veien du kommer til å være på hvis det skjer. Tenk at det bare er et steg på veien. Alt godt til deg, ta en dag av gangen og vær god mot deg selv, dette går seg til. Anonymkode: 6a8e7...a92 Tusen takk for gode ord! ❤️ Anonymkode: a1877...842 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Dark night of the soul. Alle har synske evner, men i mørke tider kan det virke som evnene er borte. Depresjon er en lavfrekvent følelse. Kan være det er dark night of the soul du går gjennom. Uføretrygd kan være midlertidig noe mange å er som en inntektsikring i det du jobber med bli frisk. Anonymkode: 1f3d1...e92 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er selv klarsynt, men etter jeg fikk barn for litt over et år siden har det stokket seg for meg. Jeg fikk en kraftig fødselsdepresjon. Videre har det dukket opp andre diagnoser i tillegg. Er pr i dag 100% sykemeldt. Underveis har jeg naturligvis lukket meg totalt og ser ikke pr akkurat nå. Jeg har bare en ekkel følelse på at jeg er på vei utfor et stup, ned i en avgrunn jeg ikke kommer opp av. Frykter bl.a å ende som ufør. Noen som ser noe? Veldig takknemlig for svar ❤️ Anonymkode: a1877...842 Normalt, tydeligvis.. Jeg fikk også "stengt av" evnene da jeg gikk gravid og frem til jeg hadde født. Det er nok for beskyttelse. Hadde selv ikke forventet det... opplevde "åndelige" ting av og til, sånn utenfor meg selv, men kunne ikke "se". Det kommer tilbake vil jeg tro, men ikke før du er klar ❤️ Det er mest i ditt hode, faktisk. Men det betyr ikke at det kan være alvor! Når man går gravid så toucher man nok inn om eventuelle såre punkter, sitt "indre barn". Jeg ser at du er sørgende og sår på et vis, føler at du ikke er helt forstått. Det vil passere. Du kommer deg videre. Du har tydeligvis også noen som hjelper deg, avgått kvinne, litt eldre. Hun har veldig troen på deg! Og sier at du klarer det, fordi du har klart mye før (?). Hvert fall viser hun at du skiller deg ut som en sterk dame, som har turt og stå opp for deg selv, hvis det har vært nødvendig. Klem til deg Anonymkode: de743...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #8 Skrevet 5. november 2023 Forresten: Ser mørkt, kort hår på denne damen, ikke svart, mer brunt (en gang i tiden). Ganske kort og sped. Kan se henne ved et kjøkken, som om hun står ved inngangen og tar imot deg. Ser henne som en ansvarlig person med humør og som godhjertet. Jeg tror hun har flere barn og barnebarn. Hvis det sier deg noe, så.. Tenkte bare å legge det til, for det ble litt uspesifikt i forrige post. Anonymkode: de743...5a3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #9 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dark night of the soul. Alle har synske evner, men i mørke tider kan det virke som evnene er borte. Depresjon er en lavfrekvent følelse. Kan være det er dark night of the soul du går gjennom. Uføretrygd kan være midlertidig noe mange å er som en inntektsikring i det du jobber med bli frisk. Anonymkode: 1f3d1...e92 Dette kan høres ut som en plausibel forklaring! AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Normalt, tydeligvis.. Jeg fikk også "stengt av" evnene da jeg gikk gravid og frem til jeg hadde født. Det er nok for beskyttelse. Hadde selv ikke forventet det... opplevde "åndelige" ting av og til, sånn utenfor meg selv, men kunne ikke "se". Det kommer tilbake vil jeg tro, men ikke før du er klar ❤️ Det er mest i ditt hode, faktisk. Men det betyr ikke at det kan være alvor! Når man går gravid så toucher man nok inn om eventuelle såre punkter, sitt "indre barn". Jeg ser at du er sørgende og sår på et vis, føler at du ikke er helt forstått. Det vil passere. Du kommer deg videre. Du har tydeligvis også noen som hjelper deg, avgått kvinne, litt eldre. Hun har veldig troen på deg! Og sier at du klarer det, fordi du har klart mye før (?). Hvert fall viser hun at du skiller deg ut som en sterk dame, som har turt og stå opp for deg selv, hvis det har vært nødvendig. Klem til deg Anonymkode: de743...5a3 Tusen takk, jeg håper det! Hadde i tillegg en kraftig nærkontakt med noe mørkt like før jeg ble gravid, så fikk en øyeblikkelig følelse av at guider og hjelpere stengte meg av i ren beskyttelse for barnet. Du treffer 100% på alt du skriver. Jeg er sår, og jeg føler meg misforstått på det nivå at det kjennes som det er en tynn plastfilm mellom meg og omverden. Det er nok min kjære eksotiske tippoldemor du ser! ❤️ Hun er svært fremtredende og flere andre klarsynte har også sett henne klart som dagen. Utrolig godt å høre fra henne, du aner ikke hvor mye det betyr å høre at hun har troen - det er ren styrke! Hun har helt rett i at jeg har vært ute både høstnetter og vinternetter før. AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Forresten: Ser mørkt, kort hår på denne damen, ikke svart, mer brunt (en gang i tiden). Ganske kort og sped. Kan se henne ved et kjøkken, som om hun står ved inngangen og tar imot deg. Ser henne som en ansvarlig person med humør og som godhjertet. Jeg tror hun har flere barn og barnebarn. Hvis det sier deg noe, så.. Tenkte bare å legge det til, for det ble litt uspesifikt i forrige post. Anonymkode: de743...5a3 Igjen, du har rett i alt! Hun hadde håret oppsatt, men på en måte så det ser ut som hun har kort hår. Absolutt en godhjertet, men veldig lystig dame - en klarsynt tok meg til side på en fest en gang fordi han måtte fortelle at hun danset ved siden av meg hele kvelden 🥰 og ja, masse barn og barnebarn! Hadde lyst til å gi deg et utfyllende svar her, alltid godt å få bekreftet at man ser riktig! Alt godt, ts ❤️ Anonymkode: a1877...842
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #10 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette kan høres ut som en plausibel forklaring! Tusen takk, jeg håper det! Hadde i tillegg en kraftig nærkontakt med noe mørkt like før jeg ble gravid, så fikk en øyeblikkelig følelse av at guider og hjelpere stengte meg av i ren beskyttelse for barnet. Du treffer 100% på alt du skriver. Jeg er sår, og jeg føler meg misforstått på det nivå at det kjennes som det er en tynn plastfilm mellom meg og omverden. Det er nok min kjære eksotiske tippoldemor du ser! ❤️ Hun er svært fremtredende og flere andre klarsynte har også sett henne klart som dagen. Utrolig godt å høre fra henne, du aner ikke hvor mye det betyr å høre at hun har troen - det er ren styrke! Hun har helt rett i at jeg har vært ute både høstnetter og vinternetter før. Igjen, du har rett i alt! Hun hadde håret oppsatt, men på en måte så det ser ut som hun har kort hår. Absolutt en godhjertet, men veldig lystig dame - en klarsynt tok meg til side på en fest en gang fordi han måtte fortelle at hun danset ved siden av meg hele kvelden 🥰 og ja, masse barn og barnebarn! Hadde lyst til å gi deg et utfyllende svar her, alltid godt å få bekreftet at man ser riktig! Alt godt, ts ❤️ Anonymkode: a1877...842 ❤️ Takk for tilbakemelding. Og jeg føler meg helt sikker på at du kommer deg over dette! Ville aldri sagt det uten å ha så mye tro på det. Godt å ha hjelpere, fordi det er ingen tvil om at de er der. Gøy å høre at andre har sett det samme! All lykke til deg, TS! Anonymkode: de743...5a3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11 Skrevet 5. november 2023 Støtter dette med dark night of The soul. Noe som egentlig er en fase i en spirituell oppvåkning. Det du beskriver som ligger mellom deg og verden er traumer/ubearbeidede følelser som kommer opp til overflaten nå som du har fått barn. Det kommer opp for at du skal kjenne på det og på den måten bli venn med det og rydde det av veien. Men det tar tid. Jeg ser en svingete vei, jeg aner ikke hvor lang den er eller hvor du er på den, men det vesentlige er at du skal legge vekk tanken om hvor den fører akkurat nå. Du setter simpelthen en for foran den andre hver eneste dag, og så lar du helst være å prøve å se hva som finnes i horisonten. Det er en lekse i tålmodighet og det å gi deg over til en høyere plan for livet ditt i full tillit til at det du etter hvert kommer til, vil være godt. Du er akkurat der du skal være med alt sammen. Uføretrygd eller hva det blir, er ikke viktig. Du skal bearbeide nå - egne opplevelser og din slekts opplevelser. Renske opp for videre generasjoner. Dette er viktig: barnet ditt trenger at du gjør dette, for da vil du klare å være en slik forelder som hun/han trenger. Barnet ditt har en viktig oppgave i dette livet og du tilrettelegger gjennom å rydde av veien dine egne traumer og nedarvede traumer. Klem ❤️ Anonymkode: 74cb3...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #12 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Støtter dette med dark night of The soul. Noe som egentlig er en fase i en spirituell oppvåkning. Det du beskriver som ligger mellom deg og verden er traumer/ubearbeidede følelser som kommer opp til overflaten nå som du har fått barn. Det kommer opp for at du skal kjenne på det og på den måten bli venn med det og rydde det av veien. Men det tar tid. Jeg ser en svingete vei, jeg aner ikke hvor lang den er eller hvor du er på den, men det vesentlige er at du skal legge vekk tanken om hvor den fører akkurat nå. Du setter simpelthen en for foran den andre hver eneste dag, og så lar du helst være å prøve å se hva som finnes i horisonten. Det er en lekse i tålmodighet og det å gi deg over til en høyere plan for livet ditt i full tillit til at det du etter hvert kommer til, vil være godt. Du er akkurat der du skal være med alt sammen. Uføretrygd eller hva det blir, er ikke viktig. Du skal bearbeide nå - egne opplevelser og din slekts opplevelser. Renske opp for videre generasjoner. Dette er viktig: barnet ditt trenger at du gjør dette, for da vil du klare å være en slik forelder som hun/han trenger. Barnet ditt har en viktig oppgave i dette livet og du tilrettelegger gjennom å rydde av veien dine egne traumer og nedarvede traumer. Klem ❤️ Anonymkode: 74cb3...3e5 Tusen takk for kloke ord! ❤️ Dette høres helt riktig ut! Psykologen på BUP pusher faktisk veldig på at jeg må rydde i egne traumer for å være den barnet mitt trenger. Det er mye å rydde og ja, en lang korkete vei å gå. Blir stresset av at klarsynet er borte, og at det raser avgårde mot AAP her ute i hverdagen, men må vel akseptere at det evt er en del av veien. Spennende å høre at du ser en viktig oppgave for barnet mitt! Det er barnet som er viktigst og målet mitt er definitivt å sette meg selv sammen bit for bit slik at jeg kan være den barnet trenger! Anonymkode: a1877...842
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tusen takk for kloke ord! ❤️ Dette høres helt riktig ut! Psykologen på BUP pusher faktisk veldig på at jeg må rydde i egne traumer for å være den barnet mitt trenger. Det er mye å rydde og ja, en lang korkete vei å gå. Blir stresset av at klarsynet er borte, og at det raser avgårde mot AAP her ute i hverdagen, men må vel akseptere at det evt er en del av veien. Spennende å høre at du ser en viktig oppgave for barnet mitt! Det er barnet som er viktigst og målet mitt er definitivt å sette meg selv sammen bit for bit slik at jeg kan være den barnet trenger! Anonymkode: a1877...842 Klarsynet kommer sterkere tilbake når du kommer deg gjennom mørket nå. Traumer som kommer opp sånn du opplever nå, blokkerer for kontakten. Nervesystemet er i stress-modus og der kan du ikke ha den kontakten som trengs. Prøv å finne metoder som aktiverer den andre delen av nervesystemet - f.eks. Yoga og meditasjon. Vær ute i naturen også. Det handler om å roe sinnet. Akkurat nå lever du i en slags støy fra sinnet ditt som gjør at klarsynet er blokkert. Det blir bedre Anonymkode: 74cb3...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå