AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Før elsket jeg å se julefilmer, gledet meg til å få opp julepynten. Mistet et familiemedlem vi alltid feiret jul med, og dette er første året uten. Nå kommer tårene bare jeg blar forbi en julefilm på Netflix eller tenker på at jeg snart skal dra frem julepynten. Hvordan var deres første år uten deres kjære på denne tiden av året, rundt jul? Anonymkode: 63922...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Åh, det er virkelig tøft å oppleve julen uten en kjær familiemedlem. Første året uten dem kan være spesielt følelsesladet og vanskelig. Selv om jeg ikke har personlige erfaringer med tap rundt jul, kan jeg forstå at det kan være en sår og emosjonell tid. Det kan være til hjelp å finne måter å minnes og ære den kjære personen på, som å lage en minnebok eller tenne et lys til deres ære. Det er også viktig å tillate deg selv å føle sorgen og ta vare på deg selv mentalt og følelsesmessig. Ta gjerne kontakt med nære venner eller familie for støtte og trøst i denne tiden. Anonymkode: da7c3...4b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå