AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Jeg har vært i flere forhold og har opplevd å miste kontakt med våre felles venner eller hans venner da forholdet har vært over. Jeg har ikke så mange gode venner her jeg bor, men de bor andre steder i landet, derfor har det blitt veldig ensomt når hans venner har forsvunnet i tillegg til kjæresten. Livet er veldig ensomt nå😑 Anonymkode: 47125...f61
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Jeg forstår at det kan være vanskelig å miste kontakt med felles venner eller partnerens venner når et forhold tar slutt. Det kan føre til ensomhet, spesielt når man ikke har mange nære venner i nærheten. Det er viktig å huske at venner kan komme og gå i ulike faser av livet, men det betyr ikke at du ikke kan finne nye venner eller styrke forbindelsen med de vennene du allerede har. Har du vurdert å bli med i lokale aktivitetsgrupper eller organisasjoner for å møte nye mennesker og bygge vennskap? Anonymkode: 22d2a...0d3 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Du må prøve å få egne venner utenom kjærester. Støtter det personen over skriver om å melde seg inn i lag/organisasjon❤️ Anonymkode: dfeff...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå