Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #1 Del Skrevet 6. november 2002 prblem:sexlyst. det er det dårlig med. jeg studerer og farer mellom hybel og kjæreste, har mye nytt å tenke på og organisere oppe i hodet. samtidig tenker jeg på han- om han skal finne noe å gjøre. jeg savner han, men orker ikke tanken på sex- jeg er så lei- så lei vårt sexliv. men jeg har ingen ideer og blir stressa av å tenke på det, rett og slett. i tilleg har jeg mye underlivssmerter under samleie. kan det ha noe med minipillene, sexlysta eller et underlivsproblem å gjøre- jeg ser at lyst/smerter kan være en ond sirkel i forhold til lyst... han er bra, men jeg lurer på om jeg har rare seksuelle interesser for jeg synes vi er så kjedelige- han er så jævla forutsigbar. vi har bodd sammen i 1 år og vært sammen i snart to. jeg har hatt en sexpartner foruten han en kort periode. har prøvd rollespill, dildo, håndjern, men jeg lurer på om det er noe han kan gjøre for å vekke min interesse? HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tore Skrevet 6. november 2002 #2 Del Skrevet 6. november 2002 Det er neiggu ikke rart du mister lysta, hvis dere har drevet med rollespill og håndjern... Det finns vel ikke noe mer avtennende enn slikt desperat tøys. Hadde mitt sexliv inneholdt slike ting, med henblikk på å tenne, så hadde jeg/vi sannsynligvis ledd oss fordervet, og humor i forbindelse med sexakten, er ikke spesielt opphissende... Kåt sex skal være rå og lidenskaplig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 6. november 2002 #3 Del Skrevet 6. november 2002 Hvis du har vondt under samleie synes jeg du burde ta deg en tur til legen. Sikkert mange grunner til at man ikke vil ha sex, men det å få vondt er vel absolutt en "god" grunn. Ang. lysten kan det selvsagt ha noe med Minipillen å gjøre også, men alt dette kan sikkert legen din hjelpe deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 6. november 2002 #4 Del Skrevet 6. november 2002 og humor i forbindelse med sexakten, er ikke spesielt opphissende... Kåt sex skal være rå og lidenskaplig! OG humoristisk! Hvis sex skulle vært så alvorlig at jeg ikke kunne le, f.eks når "den" glir ut når det passer minst - eller partneren kommer med en "søt" kommentar, ja så hadde JEG mistet lysten! Jeg forslår også at du tar en tur til legen - og at du finner ut HVA du tenner på. Jeg syns det er et stort ansvar å legge på partneren din alene - du burde vite best hva som for det til "sitre" i deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 6. november 2002 #5 Del Skrevet 6. november 2002 Sorry, men her føler jeg bare for å si en ting - skjerp deg! - det er du som er stresset og ikke har noen sexlyst. - du er misfornøyd med sexlivet og du har selv ingen ideer allikvel så lirer du ut av deg om det er noe han kan gjøre for å vekke din interesse??? Hva om du tok litt ansvar for tingenes tilstand selv? For det første må du jo på en eller annen måte sørge for at du selv får litt overskudd og stresse ned slik at du får tilbake overskudd og lyst. For det andre må du være i stand til å kommunisere med han hva du ønsker, og ikke forlange at det er han som skal vekke lysten i deg til enhver tid. Det er jo en umulig oppgave for han med den holdningen du legger for dagen. Og kom deg til legen om du har underlivsproblemer. Den eneste måten dette kan løse seg for dere er at dere prater sammen, forteller hverandre hva dere føler og hvordan dere ønsker at ting skal være. Da kan dere sammen jobbe for å få det slik dere ønsker, men det løses ikke med den holdningen du legger for dagen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 6. november 2002 #6 Del Skrevet 6. november 2002 Gå til en erfaren gynekolog og be om hjelp for dine underlivssmerter! Tenk også tilbake på hva som gav deg lyst før og prøv å gjenskape det - eller noe lignende; som kan skape litt variasjon hvis du er lei. Om han er forutsigbar kan du kanskje komme med nye idèer til sex og stillinger, steder dere har sex, anledninger dere har sex (som du sikkert allerede har, men det kan jo være verdt å forsøke seg igjen?). Kjøp også boken Hot Sex og les den sammen - eller hver for seg. Knallbra! ..også kan dere jo bla litt i boken Kama Sutra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 7. november 2002 #7 Del Skrevet 7. november 2002 Kjære deg. Hvis du smerter når dere har sex så skjønner jeg veldig godt at du ikke har lyst. Sex skal være godt og deilig. Ikke vondt. Bestill deg en time til legen, evnt. gynekolog og få deg en skikkelig undersøkelse. Det går jo forresten an å kose seg med hverandre uten at man har samleie. Har hatt en periode i livet der jeg og syntes at det var et pes. Men den er heldigvis over. Hadde den faktisk før vi fikk barn. Syntes at vi fikk et bedre sexliv etter at jeg hadde født barn. Du får iallefall ha lykke til videre. Og bestill deg en tim til gyn. undersøkelse. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå