AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Jeg prøvde den på i dag og syntes den var så tung. Jeg bruker str M/L men måtte gå ned til str xs i denne kåpen Har andre prøvd den? Anonymkode: a9904...260
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Ikke sett eller prøvd den. Men jeg er også str M, men bruker XS/S hos H&M 😂 de har endra størrelsene ekstremt siste årene. Anonymkode: d4126...f24
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Ånei, har bestillte den og venter, men er forberedt på å returnere den. Men tenkte å sy den om til en kåpe jeg heller har lyst på, får se det an. Anonymkode: d6a92...9a7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 Når det kommer til at de er store, jeg vet!! Finner ikke en eneste kåpe jeg liker noe steder. Alle selger bare store forløse ting. Anonymkode: d6a92...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 Hva synes dere om fargen og mønster? Ts Anonymkode: a9904...260
every woman Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 Jakker/kåper og gensere skal jo være digre nå, vi er ment å se ut som om vi er småjenter som har lånt mammas kåpe. Det er nok ikke meningen at folk skal kjøpe 3 størrelser mindre enn de ellers bruker, men mange gjør det likevel. Forståelig nok. Når en genser i xxs er så diger at jeg kan snu meg rundt i den uten at den blir med, da har jeg ikke mer å gå på, liksom... 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #7 Skrevet 4. november 2023 Noe hos H&M er veldig stort, og noe er veldig smått. Avhengig av plagget går jeg for alt fra XS til XL.. Anonymkode: a94a1...b67 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #8 Skrevet 4. november 2023 Ser ikke ut som det er samme farge, den var ikke pen på nært hold. Knytebelte og badekåpefasong er det de færreste som kler, da må du være like slank som modellen. Anonymkode: 4e706...4bc
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #9 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser ikke ut som det er samme farge, den var ikke pen på nært hold. Knytebelte og badekåpefasong er det de færreste som kler, da må du være like slank som modellen. Anonymkode: 4e706...4bc Jeg er veldig slank men de fleste kåper har jo denne fasongen for tiden. Ts Anonymkode: a9904...260
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #10 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er veldig slank men de fleste kåper har jo denne fasongen for tiden. Ts Anonymkode: a9904...260 Da blir fasongen fin på deg, men ville prøvd å finne en som var mørkere, også på nært hold. Anonymkode: 4e706...4bc
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11 Skrevet 5. november 2023 Jeg har dessverre ikke denne kåpen fra H&M selv, men det høres ut som du har funnet den i riktig størrelse. Hvis du syntes den var tung, kan det være lurt å vurdere materialet og vekten av kåpen før du bestemmer deg for å kjøpe den. Anonymkode: 1c561...dca
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #12 Skrevet 5. november 2023 Det ser jo ikke ut som samme kåpe? Den øverste eser ut som den er mørk grålemert og den nederste sorte og hvite tette smale striper? Formen ser også helt forskjellig ut. Den nederste virker kortere nederst og videre øverst. Men det kan være kamera vinklingen. Om du klarer å få den til å sitte like fint som på modellen var den uansett superfin😄 Anonymkode: 410d6...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå