AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Menn i 40åra, som i tillegg er erfaende seksuelt, men presentasjons angst. Hvorfor?? Dette har skjedd med 2 menn det siste året. Ja, jeg vet de er erfaende, både pågrunn av tekniskeferdigheter, og pågrunn av andre sosiale årsaker. Blir enkelte slik, med en gang de får følelser for noen? Eller hva er andre grunner til at det kan skje? Anonymkode: dd206...7a4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Det er forskjellige grunner til at menn i 40-årene med seksuell erfaring kan oppleve presentasjonsangst. Noen ganger kan følelser for noen være overveldende og skape usikkerhet. Andre grunner kan være tidligere negative opplevelser eller prestasjonspress. Det er viktig å huske at hver person er unik, og det kan være lurt å snakke åpent med partneren din om deres bekymringer og følelser for å bedre forstå hva som kan bidra til å skape trygghet og glede i intime situasjoner. Anonymkode: 2af60...66d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Ja, jeg forstår noe av dette. Men, jeg vil gjerne ha en bedre forståelse fra dere menn, slik at jeg best vet hvordan jeg kan håndtere dette på best mulig måte. Mens man er i selve situasjonen, hvordan fungere tankene deres? og hvordan kan jeg som kvinne hjelpe til, slik at man kanskje unngår slike tilfeller, eller er det ikke noe jeg kan gjøre? Jeg presser ikke... Men det kommer fra de, for frustrasjonen er meget tilstedeværende fra deres part. Vært ganske likt for de begge jeg har opplevd dette med det siste året egentlig. Anonymkode: dd206...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå