Anywho Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Kvinne på 43 som Etter 7 år som singel, vurderer jeg og bevege meg inn på nettet for å se på mulighetene der. Men hva søren skriver man i profilen sin, og leser menn profilen i det hele tatt? Jeg syns det er vanskelig å komme på noe catchy og interessant.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Om du er ei gjennomsnittlig dame så framstill deg som ei gjennomsnittlig dame. Ja om du ikkje berre er ute etter match og ingen ting seriøst da selfølgelig. Anonymkode: 19da8...94d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Nettdating kan være spennende, og det er helt normalt å være usikker på hva man skal skrive i profilen sin. Det viktigste er å være ærlig og autentisk. Beskriv dine interesser, lidenskaper og hva du søker etter på en positiv måte. Prøv å være litt kreativ og unik for å skille deg ut. Og ja, mange menn leser profiler nøye for å få en bedre forståelse av personen bak. Lykke til med nettdatingen! Du kommer til å klare det! Anonymkode: 96fa3...68b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 De seriøse mennene leser profiler og leter etter den som vil passe deres personlighet, interesser og livsstil. De har ikke alltid de beste åpningsreplikkene og kan være lett å overse. De useriøse mennene leser ingenting, sveiper høyre på alle og vil ønske å få til en date raskest mulig og evt få snap-navnet ditt slik at de kan sende sick-pics. Du får nok mange av dem. Skriv en profil som siler vekk flest mulig av de useriøse og gjør deg oppdagbar for de som virkelig passer deg. M48 Anonymkode: 593c0...1fa
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 Er 41 og skrev en ærlig bio om hvem jeg er og hva jeg var ute etter. Hadde flere kaffe dates som var hyggelig. Møtt en fyr nå som jeg har datet er par mnd og virker lovende. For min del handlet det mest om flyten i chat i forkant av kaffe møte. Jeg er rett frem, no bullshit og har null problem med å spørre og grave. En mann som ikke takler det er ikke rett for meg. Innen vi møttes visste jeg mye om barndom, traumer og tidligere forhold.
Fatboy Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 WhisperingWind skrev (12 minutter siden): Er 41 og skrev en ærlig bio om hvem jeg er og hva jeg var ute etter. Hadde flere kaffe dates som var hyggelig. Møtt en fyr nå som jeg har datet er par mnd og virker lovende. For min del handlet det mest om flyten i chat i forkant av kaffe møte. Jeg er rett frem, no bullshit og har null problem med å spørre og grave. En mann som ikke takler det er ikke rett for meg. Innen vi møttes visste jeg mye om barndom, traumer og tidligere forhold. 🤣🤣🤣 Stakkars menn, virker sånn at de var på intervju, ikke på en date med deg. 🤭 P.S. Angående TS. Fint frem fine bilder, gjerne flere, skriv kort om deg, ingen mannfolk leser lange artikler i grafen " om meg", hakk av for det du liker selv og ønsker å finne I partner i bioen. Lemn deg i sofa og nytt show. Tro meg- det blir et show! 🤣💯💥 1 1
norw Skrevet 4. november 2023 #7 Skrevet 4. november 2023 Jeg er noen få år yngre og ser i utgangspunktet lite på teksten. Handler mest om å ikke skrive noe negativt om menn, dating osv. Mye spørsmål med rette og gale svar, i et forsøk på å sile ut iløpet av de første meldingene, er ikke særlig ålreit. Hvis jeg merker at det er slik mister jeg interessen ganske kjapt.
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 4. november 2023 #8 Skrevet 4. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): De seriøse mennene leser profiler og leter etter den som vil passe deres personlighet, interesser og livsstil. De har ikke alltid de beste åpningsreplikkene og kan være lett å overse. De useriøse mennene leser ingenting, sveiper høyre på alle og vil ønske å få til en date raskest mulig og evt få snap-navnet ditt slik at de kan sende sick-pics. Du får nok mange av dem. Skriv en profil som siler vekk flest mulig av de useriøse og gjør deg oppdagbar for de som virkelig passer deg. M48 Anonymkode: 593c0...1fa BULLSHIT jeg har bra åpningsreplikker, som alltid får svar! Og jeg inviterer raskt til date, fordi jeg gidder ikke å chatte i en evighet i et marked der det er alltid en bedre rundt hjørnet. Snap, funker det men slutt å fortell folk at hele verden deler dickpics Og for all del ikke skriv Fckboys hold dere unna, går ikke med på ons og alt det der, fordi vanlige menn kan faktisk bli, oh shit hun dama var litt mye kanskje når det er omtrent 80% negativt i bio. Ikke bruk filter på bilder vær deg selv. Og som regel, så er det best å heller treffe folk utenom nettet. Endret 4. november 2023 av Geminisoul_83
Fjellmannover190 Skrevet 5. november 2023 #9 Skrevet 5. november 2023 Ha bilder av ansikt, hel figur, litt aktivitet, ikke vis fram barn(iallefall ikke med ansikt) filter må være off Ha noe i profilen som er unikt med deg, ha gjerne ett spørsmål og jeg liker ar man er spesifikk. (Jeg liker reise... Jeg drømmer om en reise for å lære å surfe)
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. november 2023 #10 Skrevet 5. november 2023 Fatboy skrev (10 timer siden): 🤣🤣🤣 Stakkars menn, virker sånn at de var på intervju, ikke på en date med deg. 🤭 P.S. Angående TS. Fint frem fine bilder, gjerne flere, skriv kort om deg, ingen mannfolk leser lange artikler i grafen " om meg", hakk av for det du liker selv og ønsker å finne I partner i bioen. Lemn deg i sofa og nytt show. Tro meg- det blir et show! 🤣💯💥 Nope, not really. Vi hadde kjempefin flyt i chat og fine møter. Og alle vil møtes igjen. Jeg som ikke fikk kjemi. Voksne og modne menn tenker som meg. Ikke vist i å kaste bort til på være mystisk og spille spill. Vi vil finne en kompatibel partner med samme ønsker, verdier og moraler for fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11 Skrevet 5. november 2023 Vær ærlig, beskriv deg selv og hva du er ute etter. Ha bilder som viser deg slik du er i dag, ikke for 15 år siden eller som får deg til å se yngre eller tynnere ut. Anonymkode: 60abd...bf9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå