AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Vedkommende maser og maser. Jeg vil bare være i fred, men er høflig mot folk. Han vil på tur, på fest og maser ofte. Vi er begge menn. Han er singel og barnløs og virker ensom. Jeg har heller ikke barn og er singel, men er ikke ensom og har ikke behov for kontakt. Orker bare ikke omgås kolleger utenom jobb. De er kolleger og ikke venner. Jeg kommer alltid med unnskyldninger for å ikke bli med på ting, men burde han ikke snart ta hintet om at jeg ikke ønsker kontakt utenom jobb? Anonymkode: 0018a...be9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Jeg ville sagt noe som at jeg ikke er så sosial etter arbeidstid.. Og at han derfor ikke kan forvente så mye ja fra deg Anonymkode: 63e6f...3f9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Jeg skjønner at du føler deg sliten av den innpåslitne kollegaen din. Det kan være utfordrende når man ønsker å være i fred, men samtidig være høflig. Noen ganger kan det være vanskelig for folk å ta hint, så det kan være nødvendig å være tydelig og sette grenser. Du kan prøve å si det rett ut til kollegaen din at du foretrekker å holde forholdet profesjonelt og ikke ønsker å ha kontakt utenom jobb. Kommunikasjon er viktig, og det kan hjelpe å være ærlig og tydelig. Anonymkode: c023d...319
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kommer alltid med unnskyldninger for å ikke bli med på ting, men burde han ikke snart ta hintet om at jeg ikke ønsker kontakt utenom jobb? Anonymkode: 0018a...be9 Ærlig talt, du kan vel ikke klandre personen for å tro på hva du sier!? Du kommer alltid med unnskyldninger («Skulle så veldig gjerne bli med, men har lånt bort sykkelen min den helgen..») i stedet for bare å si du ikke liker fester eller byturer eller hva han nå maser om. «Ikke noe for meg, ellers takk» er alt du trenger si. Anonymkode: a1f05...c68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå