Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som ikke klarer å bytte dekk på bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du?

Følger Ragnhild Grødal på snap. De kunne ikke bruke bilene tidligere i uken for ingen klarte å legge om til vinterdekk på bilene. Altså seriøst? Trodde alle mannfolk klarte det. Hadde mannen min måtte ha hjelp til å bytte dekk på en bil hadde det vært skikkelig turn-off. Kan man kalle seg MANN da? 

Anonymkode: 0af3a...c7e

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh..ja, selvfølgelig- 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å være sammen med en *person* som ikke klarer det. Jeg har ikke lappen engang og klarer fint å bytte dekk, hvor lav IQ trenger man egentlig for å ikke klare det. 

Anonymkode: acb7b...f1b

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Nei gud forby . Det er bare ett stort rødt flagg i dagens samfunn der det fins dekkhotell og firmarer som skifter dekk på 5 min. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Eh, ja. Å være praktisk anlagt er ikke hverken positivt eller negativt i min bok. Helt nøytralt. 

Anonymkode: c71f8...f81

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, kan det heller ikke. Vi kan slå hjernene våre sammen og finne ut av det, eventuelt spørre noen eller betale dem for hjelp. 

Anonymkode: 6ffdf...de2

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det hadde vært litt rart. Lærte det selv da jeg kjøpte min første bil som 18-åring. Min far var streng på at jeg måtte kunne sånne ting da jeg fikk bil. Men må innrømme at jeg syns det er for tungt på de store, moderne bilene vi har nå 🙃. Har unnet oss dekkhotell på våre gamle dager.

Anonymkode: 9b1b0...250

• Liker 3
Skrevet

Ja, så klart.

Anonymkode: e51e0...b07

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som et "by mann" problem.

Anonymkode: 8dde6...3d8

• Liker 9
Skrevet

Ville hatt mer problem med en som ikke skiftet i god tid. Skifter på verksted da det også er elektronikk som må justeres pga endring i lufttrykk.

Anonymkode: c367c...2c8

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg kunne vært sammen med en mann som ikke klarer å bytte dekk på bilen. Det er ikke viktig for meg. Det handler om å være støttende og respektere hverandres styrker og svakheter.

Anonymkode: c7e50...eb9

• Liker 6
  • Hjerte 1
Gjest paprikaskrue
Skrevet

Er kvinner som skifter dekk menn da?

Hadde selvfølgelig ikke vært noe problem om mannen måtte ha hjelp til dekkskift.

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden):

Nei gud forby . Det er bare ett stort rødt flagg i dagens samfunn der det fins dekkhotell og firmarer som skifter dekk på 5 min. 

Ahh, I love the smell of sarcasm on a saturday evening :danse2:

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har dekkene på dekkhotell så ikke noe problem med en mann som ikke kan det. Når det er sagt, så er det jo ikke veldig vanskelig. Kan bytte selv også, men nå betaler jeg meg ut av det. 

Anonymkode: b9313...4a0

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: d6bd8...3e6

• Liker 1
Skrevet

Å skifte dekk er ikke rocket science….. ergo er det vel rarere at disse personene TS nevner ikke evner å skifte dekk når de virkelig må. Jeg har aldri gjort det selv, men jeg er helt sikker på at var det krise, så skulle jeg greid det. Og det hadde jeg forventet av en mann også. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, men kunne ikke vært sammen med en dame som ikke klarte det heller, hvor tafatt kan man være?

Anonymkode: 70336...243

• Liker 5
Skrevet

Hadde de ikke dekka på dekkhotell å bilen hjemme på sommerdekk på vinterføre, så det var problemet?🤔

Men klart, om dekka var hjemme og han måtte kjøre dem med seg på verksted for å bytte dem, syns jeg er hjelpesløst..

Skrevet

Tror igrunnen alle, både menn og kvinner kan lære det og klare det. Men det er forståelig at mange kan kvie seg til det. Redd for å ikke få skrudd til godt nok f. eks….

Anonymkode: 630b5...e0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kunne du?

Følger Ragnhild Grødal på snap. De kunne ikke bruke bilene tidligere i uken for ingen klarte å legge om til vinterdekk på bilene. Altså seriøst? Trodde alle mannfolk klarte det. Hadde mannen min måtte ha hjelp til å bytte dekk på en bil hadde det vært skikkelig turn-off. Kan man kalle seg MANN da? 

Anonymkode: 0af3a...c7e

Ikke så farlig, har penger til å betale noe andre for å gjøre det.

Anonymkode: 489e4...fb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...